امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش ایرنا

یکصد واحد مقاومت بسیج در مدارس اصفهان افتتاح می شود

مسوول بسیج دانش آموزی استان اصفهان از افتتاح حدود یکصد واحد مقاومت بسیج دانش آموزی در مدارس استان خبر داد.

به گزارش ایرنا، محمد ادیب روز سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به نامگذاری هفته بسیج از هفتم تا 13 آبان افزود: تا اکنون سه هزار و 506 واحد مقاومت بسیج در مدارس استان دایر شده است.

وی پیش بینی کرد که تا پایان سال تعداد مدارس دارای واحدهای مقاومت بسیج دانش آموزی به چهار هزار باب افزایش یابد.

وی اظهار کرد: از 531 هزار جامعه هدف بسیج دانش آموزی استان حدود 340 هزار نفر به عضویت بسیج درآمده اند که تا پایان سال پیش بینی می شود که این تعداد به 380 هزار نفر افزایش یابد.

مسوول بسیج دانش آموزی استان اصفهان همچنین به اجرای بالغ بر 30 عنوان برنامه در هفته بسیج دانش آموزی در سطح استان خبر داد و گفت: امسال یادواره دو شهید شاخص دانش آموزی به نامهای 'حسینعلی عالی' از استان سیستان و بلوچستان و 'محبوبه دانش آشتیانی' از استان تهران در هفته بسیج دانش آموزی برگزار می شود.

وی همچنین با اشاره به آمار پنج هزار و 500 نفر شهدای دانش آموز استان اصفهان گفت: پنج مدرسه در استان بیشترین تعداد شهدای دانش آموز را دارند.

وی مدرسه ی 'شهید منتظری' نجف آباد با 234 شهید دانش آموز وهمچنین هنرستان'ابوذر' و 'هاتف' اصفهان، مدرسه 'شهیدان عبداللهی' آران و بیدگل و مدرسه 'امام خمینی (ره)' کاشان را از جمله مدارسی عنوان کرد که بیشترین دانش آموزان شهید را به تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است.

ادیب همچنین برگزاری اردوی جهادی یک روزه، صبحگاه سراسری در سه هزار و 500 واحد مقاومت بسیج و برگزاری راهپیمایی استکبار ستیزی و اعلام انزجار از شیطان بزرگ آمریکا را در روز 11 آبان به دلیل تقارن روز 13 آبان با عاشورای حسینی را از دیگر برنامه های هفته بسیج دانش آموزی استان برشمرد.

وی در پایان با اشاره به بیشترین آمار شهدای دانش آموز استان اصفهان در مقایسه با کشور از برگزاری کنگره ملی شهدای استان در سال 94 یا 95 خبر داد.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.