امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
ريیس اداره آموزش و پرورش نجف آباد خبر داد:

حرکت کاروان 700 نفره دانش آموزان سال اولی در خیابان‌های نجف آباد

ريیس اداره آموزش و پرورش نجف آباد گفت: به دنبال حرکت کاروان 700 نفره دانش آموزان سال اولی در خیابان‌های اصلی شهر، تا ساعتی دیگر دبیرستان حضرت خدیجه نجف آباد میزبان مدیران ارشد شهر برای برگزاری مراسم اولین روز سال تحصیلی خواهد بود.

 مهدی ابراهیم در گفتگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان نجف آباد  با اعلام این مطلب اضافه کرد: در سال گذشته نیز دبیرستان منتظری نجف آباد که با تقدیم بیش از 234 شهید در دوران انقلاب و دفاع مقدس به عنوان دبیرستان نمونه ایثارگری کشور انتخاب شده، با حضور زرگرپور استاندار اصفهان، میزبان مراسم نواختن زنگ مهر استان اصفهان بود.

وي در بخش دیگری از سخنان خود با تشکر از اقدامات و فضاسازی خوب شهرداری این شهر در هفته‌های اخیر بیان داشت: طراحی، ساخت و نصب ده‌ها المان ویژه این ایام، انجام نظافت محیط اطراف مدارس و رسیدگی ویژه به فضای سبز آنها، ایمن سازی مسیرهای پر رفت و آمد دانش آموزان با استفاده از راهکارهایی مانند خط کشی معابر و ایمن سازی نقاط حادثه خیز در کنار حضور مدیران مناطق مختلف شهرداری در ویژه برنامه‌های مختلف از جمله این اقدامات به شمار می آید.
ريیس اداره آموزش و پرورش نجف آباد با اشاره به حضور برخی مدیران آموزش و پرورش استان در ویژه برنامه‌های بازگشایی مدارس در نجف آباد اضافه کرد: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته در اولین روز مهر ماه مدیران ارشد دستگاه های اجرایی با همراهی یکی از کارشناسان آموزش و پرورش از چندین واحد آموزشی بازدید داشته و این مناسبت را به دانش آموزان تبریک خواهند گفت.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.