امروز: پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
رئیس اداره فرهنگ وارشاداسلامی نجف آبادخبرداد

ساخت مجتمع فرهنگی و هنری استاد راعی دردهق/انجمن کتابخانه های عمومی شهرهای دهق و علویجه تشکیل شد

ساخت مجتمع فرهنگی و هنری استاد راعی دردهق

اقبال صالحی در جلسه کمسیون فرهنگی و اجتماعی که با حضور امام جمعه دهق ،بخشدارمهردشت، شهردار وبرخی از اعضا شورای اسلامی شهر و جعی از اصحاب فرهنگ و هنرشهردهق تشکیل گردید،رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نجف آباد به ارائه گزارشی از وضعیت حوزه فرهنگ و هنر در بخش مهردشت پرداخت واظهارداشت: با توجه به وجود پتانسل و ظرفیت های فرهنگی و هنری شهر دهق اداره ارشاد آمادگی دارد درراستای حمایت از هنرمندان این بخش خبر همکاری لازم راداشته باشد.

موضوع ساخت مجتمع فرهنگی و هنری استاد راعی در شهر دهق از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود که اقبال صالحی به آن اشاره کردوگفت:امیداست با توجه به اینکه این موضوع مطالبه چندین ساله مردم و هنرمندان این بخش می باشد، به زودی جامعه عمل بپوشد که مقرر شد شهرداری دهق پیگیراین موضوع شود.

فعالیت خانه فرهنگ و هنر دهق از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت.در این جلسه همچنین هنرمندان حاضر در جلسه به اظهار نظر پیرامون وضعیت فرهنگی و هنری شهر دهق پرداختند.

انجمن کتابخانه های عمومی شهرهای دهق و علویجه تشکیل شد

اقبال صالحی دبیر انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان گفت: با توجه به ماده 8قانون تاسیس و نحوه اداره کتابخانه های عمومی کشور انجمن کتابخانه های عموی شهرهای علویجه و دهق تشکیل شد.

اقبال صالحی با اشاره به جلسه انجمن کتابخانه های استان در مهرماه سالجاری گفت: در این جلسه که با حضور استاندار تشکیل شد روسای ادارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان دبیر انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان ها انتخاب شدند و قرار شد پیگیر برگزاری جلسات انجمن شهرستان ها باشند.

صالحی فعالیت کتابخانه های عمومی شهرستان را خوب ارزیابی کرد و گفت: اگر چه مشکلات ساختاری و عدم وصول نیم درصد سهم شهرداری ها باعث بروز مشکلاتی برای کتابخانه های عمومی شده است، اما امیدواریم با اجرای قانون جدید این مشکلات برطرف شود.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.