امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
رئیس دانشگاه علمی کاربردی نجف آبادبیان داشت

نبود ساختمان مستقل مهمترین مشکل مرکز نجف آباد

رئیس دانشگاه علمی کاربردی نجف آباد گفت:مرکز علمی کاربردی نجف آباد جزء یکی از 23مرکزوابسته به دانشگاه جامع علمی کاربردی استان بوده و زیر نظر وزرات علوم تحقیقات وفناوری فعالیت می کند .
وی افزود:این مرکز آموزشی دردو مقطع کاردانی در رشته های1- شهر سازی2-عمران در سه گرایش امور پیمانها ،ترافیک شهری وحمل ونقل 3-معماری در دوگرایش داخلی وشهری 4- نرم افزار گرایش برنامه سازی کامپیوتر 5- فناوری اطلاعات گرایش اینترنت و شبکه های گسترده و مقطع کارشناسی در رشته های 1- مهندسی فناوری عمران گرایش ساختمان سازی 2- مهندسی فناوری معماری گرایش طراحی و نوسازی بافتهای فرسوده از بهمن ماه سال 81 اقدام به جذب دانشجو نموده است.
مسعود اکبری به دانشجویان واساتید مرکز اشاره کرد واظهارداشت: هم اکنون درمرکز علمی کاربردی نجف آباد تعداد 50 استاد بصورت حق التدریس به 266دانشجو آموزش می دهند وتاکنون 1379دانش آموخته فارغ التحصیل شده اند .
وی امکانات آموزشی این مرکز راشامل کتابخانه ای با2700جلد کتاب، 8کلاس درس، 2سایت کامپیوتر،3آتلیه وامکانات ورزشی زمین فوتبال چمن ،والیبال و بسکتبال عنوان کرد وگفت:ازمشکلات عمده مرکز عدم تملک بر یک مکان آموزشی است که با توجه به مذاکرات انجام شده با مسئولین ونماینده مردم درمجلس شورای اسلامی امیدواریم هر چه زودتر این مشکل برطرف گردد.
اکبری با اشاره به اینکه دانشگاه جامع علمی کاربردی یک دانشگاه کارآفرین ودر ردیف دانشگاههای نسل سوم قراردارد خاطرنشان کرد: این دانشگاه فقط آموزش محور نبوده و علاوه بر آموزش به مقوله پژوهش و ایجاد کسب وکار می پردازد لذا آینده وچشم انداز روشنی داردکه امیدوارم در شهرستان نجف اباد نیز بتوانیم با نیازسنجی و شناخت دغدغه های مردم،صنعت و منطقه با برگزاری دوره های مهارتی کوتاه مدت و بلندمدت کمکی به توسعه کشور وشهرستان داشته باشیم. 

این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.