امروز: چهارشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۵ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری

برگزاری برنامه سلامت نوروزی گروه مهندسی بهداشت/تجهیز پایگاه اورژانس و فوریتهای پزشکی گلدشت و پلیس راه نجف آباد به دستگاه موبایل ICU

برگزاری برنامه سلامت نوروزی گروه مهندسی بهداشت محیط همزمان با دانشگاه های علوم پزشکی سراسرکشور
در روز شنبه مورخ 94/12/22 برنامه سلامت نوروزی گروه مهندسی بهداشت محیط همزمان با دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور ، با حضور دکتر گله داری مدیر شبکه بهدا شت و درمان نجف آباد برگزار گردید.
در این برنامه که با حضور و ارائه طریق دکتر گله داری آغاز گردید ، گروه مهندسی بهداشت محیط در قالب 5 تیم 4نفره بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذائی مرتبط با خریدهای نوروزی را آغاز نمودند . طی این برنامه از رستورانها،طباخی ها،فست فود ها، کارگاه ها و فروشگاه های قنادی و کارگاه ها و فروشگاه های آجیل سطح شهرستان بازدید به عمل آمد .
دکتر گله داری مدیر شبکه بهداشت نجف آباد نیز در تیمی با همراهی مهندس فاضل کارشناس مسئول و کارشناسان ستادی گروه مهندسی بهداشت محیط نجف آباد از چند باب کارگاه بازدید به عمل آوردند و دستوات لازم را ارائه کردند . لازم به ذکر است برنامه سلامت نوروزی گروه مهندسی بهداشت محیط تا 15 فروردین ماه نجف آباد ادامه دارد.

تجهیز پایگاه اورژانس و فوریتهای پزشکی گلدشت و پلیس راه نجف آباد به دستگاه موبایل ICU

با تلاش و مساعدت خیرین و پیگیری های مسئولین شبکه بهداشت و درمان شهرستان نجف آباد ، آمبولانس ۱۱۵ گلدشت و پلیس راه نجف آباد به دستگاههای حفظ بیماران بدحال تحت عنوان موبایل ICUمجهز گردیده است .

همگام با شهرداری:telegram.me/najafabd

پایگاه خبری شهرداری:news.najafabad.ir

سایت شهرداری:www.najafabad.ir/portal

نقشه نجف آباد:map.najafabad.ir

سامانه ارتباطات مردمی:137

سامانه پیام کوتاه: 30001360

 


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.