امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

برگزاری اولین همایش تجلیل از خیرین سلامت شهرستان نجف آباد

اولین همایش تجلیل از خیرین سلامت شهرستان نجف آباد همزمان با نزدیک شدن میلاد با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع)در تاریخ 95/3/30 در تالار آفتاب مجموعه کوهستان برگزار گردید.

 این همایش  با حضور دکتر صدری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ، امام جمعه ، فرماندار، شهردار ، مسئولین شوراهای اسلامی شهر و روستا ودهیاران و خیرین شهرستان برگزار گردید .
در ابتدا دکتر گله داری ضمن عرض خیر مقدم و تشکر از حاضرین ، خلاصه ای از عملکرد سال 92 تا کنون مجمع خیرین علی ابن ابیطالب(ع) شهرستان را بیان نمود.

دکتر ' غلامحسین صدری ' یکشنبه شب در همایش تجلیل از خیران سلامت شهرستان نجف آباد، گفت: با تشکیل این پرونده الکترونیک، دسترسی به اطلاعات پزشکی مردم برای انجام بموقع خدمات پزشکی، درمانی، بهداشتی و سلامت آنها سریعتر انجام می شود.
وی با اشاره به اینکه تا پیش از اجرای طرح تحول نظام سلامت، بسیاری از اقشار کم درآمد، فقیر و نیازمند برای تامین هزینه های بهداشتی و درمانی خود با مشکل مواجه بودند، افزود: با اجرای طرح تحول نظام سلامت توسط دولت یازدهم ، هزینه های درمان بسیار کاهش یافت و مردم بویژه اقشار نیازمند از مزایای این طرح برخوردار شدند.
وی افزود: با اجرایی شدن این طرح، روستائیان با مراجعه به مراکز درمانی دولتی، تنها سه درصد و ساکنان شهر ها نیز شش درصد از هزینه های پزشکی و بیمارستانی خود را پرداخت می کنند.
صدری اظهار کرد: در سه سال گذشته 220 میلیارد تومان توسط دولت در بخش بهداشت و سلامت استان اصفهان هزینه شده است و کمتر روستا و شهری در این استان پیدا می شود که پس از تصدی دولت یازدهم در آن اقدامات بهداشتی انجام نشده باشد.
رئیس مرکز بهداشت اصفهان گفت: اگر می خواهیم جامعه توسعه یافته داشته باشیم باید به بهداشت و سلامت جامعه توجه جدی کنیم.
وی با تقدیر و تشکر از خیران استان اصفهان که برای تامین بهداشت و سلامت جامعه همت می کنند، گفت: در سال گذشته خیران استان اصفهان بیش از 80 میلیارد تومان به بخش بهداشت و درمان این استان کمک کرده اند.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نجف آباد نیز در این جلسه با قدردانی از خیران و نیکوکاران این شهرستان گفت: مجمع خیران بهداشت و سلامت نجف آباد در سال 92 با هدف جذب، هدایت و هزینه درست کمک های خیران سلامت تشکیل شد.
دکتر حمید گله داری گفت: در این مدت، خیران شهرستان نجف آباد با اهدای زمین، کمک های نقدی و غیر نقدی خود بیش از هشت میلیارد تومان برای توسعه امکانات بهداشتی و سلامت به شبکه بهداشت و درمان این شهرستان کمک کردند
سپس به ترتیب آقایان محمودی فرماندار شهرستان، دکتر صدری ریاست مرکز بهداشت استان و حاج آقا حسناتی امام جمعه شهر نجف آباد ایراد سخنرانی نمودند و در پایان نیز به رسم یادبود هدایایی خدمت خیرین محترم تقدیم گردید.

معاون استاندار و فرماندار نجف آباد ضمن تبریک ولادت باسعادت امام حسن مجتبی(ع) کریم اهل بیت ضمن خیر مقدم به معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان آقای دکتر صدری گفت، در سطح شهرستان نجف آباد آقای دکتر گله داری در امر سلامت، بهداشت و درمان با همکاری خیرین سلامت کارها و اقدامات ارزشمندی انجام شده است.
محمودی عنوان کرد، مقام معظم رهبری سال ۱۳۹۵ را سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامیدند یکی از پیش نیازهای و زیر ساخت های اقتصاد مقاومتی امر سلامت است آن جامعه ای دارای یک اقتصاد پویا و با نشاط می باشد که دارای صحت، سلامت و نشاط اجتماعی باشد اگر سلامت جامعه مشکل داشته باشد توفیقی حاصل نخواهد شد.
معاون استاندار و فرماندار نجف آباد، از همه خیرین سلامت و به خاطر کار ارزشمند و خداپسندانه شان تقدیر و تشکر نمودند.
در پایان مراسم به رسم یادبود هدایایی خدمت خیرین سلامت تقدیم گردید.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.