امروز: چهارشنبه, ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۰۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
مسئول بسيج سازندگي سپاه ناحيه نجف آباد عنوان كرد:

اعزام 500 نفر جهادگر به مناطق محروم

برادر بسيجي محسن ناطقي مسئول بسيج سازندگي سپاه ناحيه نجف آباد از اعزام بيش از 500 نفر به اردوهاي جهادي مناطق محروم خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از نجف آباد؛ ناطقي با اشاره به اهميت شعار سال«اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل» گفت: در راستاي منويات مقام معظم رهبري مبني بر مقاوم نمودن اقتصاد كشور، بسيج سازندگي ناحيه نجف آباد تا پايان تابستان در قالب 9 گروه برادر و 7 گروه خواهر اقدام به اعزام حدود 500 نفر به مناطق محروم فريدونشهر، رضوانشهر، فلاورجان و تيران و كرون مي نمايد.

مسئول بسيج سازندگي سپاه ناحيه نجف آباد افزود: امسال در راستاي اثر بخشي و كارآمدي بيشتر اردوهاي جهادي و جلوگيري از نيمه كاره ماندن طرح ها سعي كرديم اردوهاي جهادي را به صورت متمركز در روستاي بُندر از مناطق دورافتاده و صعب العبور شهرستان فريدونشهر، انجام بدهيم.

برادر بسيجي محسن ناطقي در ادامه گفت: از برنامه هاي گروه هاي جهادي ناحيه نجف آباد در روستاي بُندر شهرستان فريدونشهر ساخت آشپزخانه، حسينيه و خانه عالم و همچنين ساخت سرويس هاي بهداشتي مي باشد.

محسن ناطقي خاطر نشان كرد: در هفته آينده اعزام دو اكيپ پزشكي به اين منطقه را نيز خواهيم داشت تا مشكلات پزشكي مردم روستا را شناسايي و وضعيت بهداشت و درمان ايشان را بهبود بخشند.

بسيج سازندگي سپاه ناحيه نجف آباد گفت: در صورتي كه مصالح رنگ آميزي توسط آموزش و پرورش فراهم گردد، رنگ آميزي مدرسه روستا نيز به نحو احسن انجام خواهد شد.

وي در پايان به برخي از اقدامات اقتصاد مقاومتي بسيج سازندگي ناحيه نجف آباد اشاره كرد و گفت: در راستاي ترويج كاشت درختان مقاوم در برابر كم آبي در سطح شهرستان با توجه به از بين رفتن درختان موجود در بعضي از باغ ها و عدم جايگزيني درختان جديد، كاشت 8700 اصله درخت زيتون را در اواخر سال گذشته و اوايل امسال داشتيم. همچنين توزيع حدود 14000 جوجه 45 روزه بومي در سح شهرستان را داشتيم كه اين كار با هدف تأمين بخشي از سبد غذايي مردم شامل تخم مرغ و گوشت و همچنين جلوگيري از دور ريز برخي از مواد غذايي اضافه موجود در سفره خانواده ها دنبال كرديم.

محسن ناطقي همچنين افزود: برپايي نمايشگاه اقتصاد مقاومتي، برگزاري همايش با عنوان تقدير از گروه هاي جهادي، برگزاري اردوهاي يك روزه جهادي در مناطق محروم را نيز از برنامه هاي اين ناحيه عنوان كرد.

 


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.