امروز: جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد

برق گرفتگی منجر به مرگ

 عدم موارد ایمنی در استفاده از برق، مرگ یک نفر را رقم زد.
به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد ساعت 8:33 صبح امروز یک مورد حادثه برق گرفتگی به سامانه 125 اعلام شد که بلافاصله اکیپ نجات ایستگاه شماره 2 و 1 به محل حادثه اعزام شدند .
آتشیاراحمد هادی مدیرعامل سازمانآتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد در این خصوص اظهار داشت: صبح امروز ساعت 8:33 حادثه برق گرفتگی واقع در کنار کانال آب سمت جنوب شهر به سازمان آتش نشانی گزارش شد که متاسفانه منجر به فوت یک نفر شده است.


وی افزود: فرد در حال استفاده از کف کش جهت انتقال آب کانال در نیمه های شب به باغ خود بوده که ظاهراً متوجه معیوب بودن دوشاخه برق کف کش می شود و اقدام به بریدن دوشاخه برق کرده و سیم برق را بدون دوشاخه داخل پریز برق می نماید که متاسفانه به خاطر تاریکی شب و دید نامناسب و همچنین عدم رعایت موارد ایمنی منجر به برق گرفتگی و پرتاب وی به داخل کانال آب می شود که با حضور آتش نشانان توسط تجهیزات نجات فرد از کانال خارج و در اختیار پلیس و متوفیات قرار گرفت.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(1 امتیاز , میانگین: 4.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.