امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

روز جمعه و 5 مورد آتش سوزی خودرو

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد یک مورد حریق خودرو واقع در ویلاشهر ، ساعت 17:24 روز جمعه هفدهم شهریورماه به سامانه 125 اعلام شد که بلافاصله آتش نشانان ایستگاه شماره 4 به محل حادثه اعزام شدند.

آتش یار احمد هادی مدیرعامل سازمان در این باره افزود: پس از رسیدن آتش نشانان به محل، بدون درنگ عملیات اطفا حریق آغاز شد.

در این حادثه ، به دلیل انتشار نشت گاز در حین شارژ خودرو وانت پیکان دارای سوخت گاز ال پی جی و روشن کردن سیگار توسط راننده ، انفجار لحظه ای و حریق ایجاد شده بود که باعث سوختگی و مصدومیت راننده نیز گردید.

آتش نشانان پس از ارزیابی اولیه ، خودرو را کاملاً اطفاء کرده و بعد از خنک سازی ، تخلیه کامل گاز انجام شد . راننده پیکان نیز که دچار سوختگی شده بود به عوامل اورژانس 115 سپرده و به مراکز درمانی انتقال یافت.

هادی در ادامه گفت: در همان روز حریق 4 خودرو دیگر در مناطق مختلف شهر به ستاد فرماندهی این سازمان اعلام شد که آتش نشانان بدون درنگ به محل حادثه اعزام شده و حریق را اطفاء نمودند.

هادی در پایان با اشاره به اینکه علت حریق اکثر خودرو ها نشت بنزین و اتصالی برق می باشد بهترین راه برای کاهش آتش سوزی، بررسی دوره ای سیستم سوخت رسانی و مطمئن بودن از تعمیر و نگهداری به موقع خودرو دانست و از شهروندان تقاضا داشتند در صورت مشکل در خودرو، سریعا نسبت به رفع عیب آن اقدام نمایند.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.