امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
با حضور وزیر جهاد کشاورزی صورت گرفت

بهره‌برداری از بزرگ‌ترین میدان میوه و تره بار غرب استان اصفهان در نجف‌آباد

بزرگترین میدان میوه و تره‌بار غرب استان اصفهان با 71 غرفه و با حضور مسؤولان شهرستان و استانی در نجف‌آباد به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از نجف‌آباد، پیش از ظهر امروز افتتاح و بهره‌برداری از بزرگ‌ترین میدان میوه و تره‌بار غرب استان اصفهان در نجف‌آباد با حضور محمود حجتی، وزیر جهاد کشاورزی، استاندار اصفهان، مسؤولان شهرستان نجف‌آباد و به دست پدر شهید محسن حججی انجام شد.

میدان میوه و تره‌بار بهار آزادی، با مشارکت بخش خصوصی در زمینی به مساحت 62 هزار مترمربع و زیربنای 27 هزار مترمربع در 71 غرفه عرضه میوه به انضمام نمازخانه، سالن اجتماعات، بانک، رستوران، 4 باسکول با هزینه‌ای بالغ بر 650 میلیارد ریال ساخته شده است.

مسعود منتظری شهردار نجف‌آباد در آیین افتتاح این میدان گفت: با وجود رکودی که در فضای عمرانی کشور وجود دارد، این شهرستان در دوره چهارم شوراها توانست با همکاری و همدلی تمام مسؤولان شهرستان، حدود 150 پروژه زیر ساختی در حوزه عمرانی اجرا و به بهره‌برداری برساند.

وی درباره میدان میوه و تره‌بار بهار، نیز افزود: از ویژگی‌های بارز این پروژه حضور بخش خصوصی در ساخت این میدان است که از 71 غرفه آماده تحویل در این میدان، با توافق صورت گرفته 45 غرفه سهم نجف‌آباد شد و هم‌چنین برای ساخت این میدان از میدان‌های میوه و تره‌بار 7 استان بازدید صورت گرفت تا بتوانیم بهترین مجموعه را تحویل مردم این شهرستان بدهیم.

حجت‌الاسلام مصطفی حسناتی امام جمعه نجف‌آباد نیز در ادامه این مراسم با تبریک عید غدیر و تشکر از حضور تمام مسؤولان و خانواده‌های شهدا گفت: حضور مردم به‌ خصوص در بخش خصوصی و ایجاد چنین پروژه‌هایی نشان قدرشناسی مردم از مسؤولان است و این ویژگی بارز مردم این شهر است که در هر زمانی که این کشور نیاز داشته است به میدان آمده‌اند.

وی کشاورزان را واسطه رزق مردم و گنج‌های روی زمین توصیف کرد و افزود: تدبیر شورای شهر و شهرداری و ورود بخش خصوصی باعث ایجاد چنین مجموعه‌ای شده ولی با این حال هنوز شهرستان نجف‌آباد دارای مشکلات بسیاری چون دو نوبته یا سه نوبته بودن 55 مدرسه این شهرستان است که امیدواریم به زودی شاهد حل شدن این معضلات نیز باشیم.

حسناتی در پایان از حضور استاندار و توجه ویژه وی به شهرستان نجف‌آباد تشکر کرد و بیان داشت: چنین پیشرفت‌هایی در شهرستان نجف‌آباد حاصل فرزندان و نخبگان این شهرستان است که به‌ خصوص در امر ایثار و شهادت فرزند رشید این دیار شهید حججی، از جمله رویش‌های انقلاب و دستاوردهای شهدا هستند.

لینک خبر:http://isfahan.farsnews.com/news/13960623000474


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.