امروز: پنج شنبه, ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
مهندس مسعود منتظری شهردار نجف آباد در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری

اولویت تکمیل پروژه های نیمه تمام

اولویت تکمیل پروژه های نیمه تمام
شهردار نجف آباد گفت: در بودجه یکصد و سی و پنج میلیارد تومانی سال آینده شهرداری، اولویت فعالیت های عمرانی در اتمام طرح های نیمه تمام قرار گرفته تا ضمن جلوگیری از استهلاک بی مورد منابع مصرف شده، هر چه زودتر شاهد بهره مندی شهروندان از نتایج این تلاش ها باشیم.


مهندس مسعود منتظری در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری با اشاره به پیش بینی 77 میلیارد تومان جهت فعالیت های عمرانی شهرداری اضافه کرد: واقع بینانه نگاه کرده ایم و نمی خواهیم بدون پشتوانه سراغ کلنگ زنی پروژه هایی برویم که تامین منابع مورد نیاز آن ها زمینه ساز اعمال فشار بیشتر بر شهروندان خواهد شد.
منتظری اضافه کرد: در ادامه سیاست سال های اخیر شهرداری، بیش از ۶۷درصد بودجه نقدی سال آینده به کارهای عمرانی اختصاص پیدا کرده و میزان بودجه غیر نقدی نیز بدون تغییر نسبت به سال جاری به میزان بیست میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.
تحول در فضای سبز نجف آباد
شهردار نجف آباد پیرامون مهمترین اولویت کاری شهرداری در عرصه فضای سبز اظهار داشت: با توجه به محدودیت شدید منابع سفره های آب زیر زمینی و اختصاص ۱۲۰لیتر در ثانیه از پساب تصفیه خانه فاضلاب نجف آباد به آبیاری فضای سبز، تکمیل شبکه توزیع پساب در سطح مناطق پنج گانه در اولویت قرار دارد.


مسعود منتظری از تحولی چشمگیر در فضای سبز نجف آباد خبر داد و گفت: از اسفند ماه سال جاری حذف درختان آفت زده و آسیب دیده بر اثر تنش های آبی در معابر اصلی شهر شروع خواهد شد و جای آن ها را درختان جوان مقاوم به خشکسالی و انواع آفات خواهد گرفت تا شاهد اثر بخشی بهتر فضای سبز در موضوع زیبایی شهر و مقابله با آلودگی هوا باشیم.
منتظری اضافه کرد: موفقیت سال های اخیر که با اظهار رضایتمندی اقشار مختلف مردم نیز همراه شده، در سایه وحدت و همدلی مجموعه شهرداری و شورای شهر در کنار دیگر مسئولان فراهم شده و شرط ادامه این روند در آینده، تقویت همدلی شکل گرفته خواهد بود.
نوشتن خرابی ترانشه به حساب شهرداری و شورا
مسعود منتظری همچنین از کار عظیم صورت گرفته در بخش آسفالت معابر شهری طی چهار سال گذشته خبر داد و بیان داشت: به دلیل خرابی های زیاد موجود در این عرصه، بعضا حجم بالای کارهای صورت گرفته در این بخش چندان به چشم نمی آید ولی این روند در سال آینده نیز با قدرت ادامه خواهد داشت.
شهردار نجف آباد از فعالیت شرکت های خدمات رسان به ویژه آب و فاضلاب به عنوان مهمترین محدودیت ایجاد شده در مسیر بهسازی معابر شهری نام برد و گفت: عدم اجرای انشعاب منازل در مسیرهای لوله گذاری شده از جمله شاخص ترین موانع سر راه شهرداری برای اجرای روکش یا آسفالت معابر محسوب می شود و از مسئولان مربوطه انتظار همکاری بیشتری در این زمینه داریم.


وی ادامه داد: متاسفانه در ترمیم ترانشه های ایجاد شده توسط پیمانکاران دستگاه های خدمات رسان با برخی مشکلات مواجه هستیم که بیشتر شهروندان به علت بی اطلاعی از قوانین موجود، آن را به حساب شورا و شهرداری می نویسند در حالی که خود پیمانکار موظف به ترمیم اصولی ترانشه های ایجاد شده است.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.