امروز: پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
بهمن قنبری مدیر منطقه دو شهرداری نجف آباد در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری بیان داشت:

اجرای 25هزار متر مربع آسفالت در منطقه دو

اجرای 25هزار متر مربع آسفالت در منطقه دو
مدیر منطقه دو شهرداری نجف آباد گفت: طی یک سال اخیر نزدیک به بیست و پنج هزار متر مربع اجرای روکش آسفالت در منطقه انجام شده و همزمان بیش از ۱۱۰۰تن آسفالت هم به لکه گیری معابر اصلی و فرعی اختصاص پیدا کرده است.


بهمن قنبری در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری بیان داشت:آسفالت کنارگذر روبه روی شهرک شهدا، خیابان های اندیشه و سلمانزاده در خیابان گلبهار، اجرای راست گرد در تقاطع خیابان های رجایی و شهدا، تکمیل جوی و جدول خیابان شهدا حدفاصل رجایی تا ۱۵خرداد، ساخت بیست و شش چشمه سرویس بهداشتی در پارک کوهستان و احداث ادامه خیابان منتظری جنوبی بعد از تقاطع بهارستان به طول چهارصد و عرض بیست متر از دیگر اقدامات عمرانی صورت گرفته طی این مدت محسوب می شوند.
اجرای جوی و جدول و آسفالت در خیابان هایی مانند دانش، صانعی، خواجه نصیر الدین طوسی، غفوری، پورملک و سلطانیان در کنار نصب شش ایستگاه اتوبوس و تکمیل عملیات اصلاح هندسی تقاطع خیابان های منتظری جنوبی و شهدا در زمره دیگر اقدامات انجام شده طی این مدت به شمار می آیند.

 انجام ۱۴۰هزار متر لایروبی در سه ماه
مدیر دومین منطقه شهرداری نجف آباد از رنگ آمیزی حدود ۸۵هزار متر جدول طی ماه های اخیر خبر داد و گفت: در یک بازه زمانی سه ماهه شاهد انجام نزدیک به یکصد و چهل هزار متر لایروبی در نقاط مختلف منطقه بوده ایم و همزمان نیز کارهایی مانند تخریب یکصد و پنجاه متر پل بدون استفاده، اجرای بلوک فرش در قسمت هایی از خیابان های امام، منتظری مرکزی و ۱۵خرداد شمالی در کنار اجرای روکش آسفالت در خیابان های قدس، گلبهار و ریاضی انجام شده است.

بهمن قنبری مجموع نیاز آبی روزانه در فصل گرم سال فضای سبز منطقه تحت مدیریتش را بیش از دومیلیون و هشتصد هزار لیتر دانست و اضافه کرد: در پارک کوهستان به عنوان یکی از شاخص ترین و پر استفاده ترین فضاهای سبز شهر نیز اقداماتی مانند آسفالت پارکینگ، تعمیر کف پوش محل قرارگیری اسباب بازی ها، تکمیل تعمیرات مورد نیاز در سرویس های بهداشتی و جابه جایی تندیس سنگی انجام شده است.
قنبری افزود: علاوه بر جمع آوری منظم زباله های سطح منطقه به صورت یک شب در میان، معابر اصلی به صورت روزانه و معابر فرعی هر سه روز در میان نظافت شده و هر ماه نیز شاهد انجام ۵۰هزار متر شست و شوی جداول بوده ایم.
احداث رینگ ۱۶هزار متر مربعی میدان میوه و تره بار
مدیر منطقه دو شهرداری نجف آباد اظهار داشت: در راستای تکمیل زیرساخت های مورد نیاز پروژه عظیم میدان میوه و تره بار جدید نجف آباد و با توجه به طراحی های صورت گرفته برای ورودی و خروجی این مجموعه، کار احداث رینگ اطراف این مجموعه در دستور کار قرار گرفت و در مجموع بیش از ۱۶هزار متر مربع فعالیت هایی مانند زیرسازی، بلوک فرش و آسفالت در کنار هزاران متر جدول و کانیو گذاری انجام شد.

قنبری از ساخت و تجهیز ساختمان اداری جدید منطقه با زیربنای ۳۲۰متر مربع خبر داد و گفت: همزمان انبارهای مورد نیاز امور شهر، فضای سبز و امور اداری منطقه هم به مساحت یکصد و ده متر مربع آماده شد و مجموعه ای از چند چشمه سرویس بهداشتی نیز به مساحت تقریبی چهل متر مربع ساخته شد.
پاکسازی منظم زمین های بایر سطح منطقه در کنار اجرای ست ورزشی، جدول گذاری و تکمیل رمپ های پارک گل ها از دیگر اقدامات صورت گرفته در منطقه دو طی ماه های اخیر محسوب می شوند.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.