امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

برگزاری چهارمین دوره فوتسال ادارات نجف آباد

مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری نجف آباد گفت: چهارمین دوره مسابقات فوتسال کارکنان ادارات و ارگان های دولتی شهر نجف آباد ""ویژه گرامیداشت دهه مبارک فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی"" از ساعت سه عصر سه شنبه دهم بهمن ماه، پس از برگزاری مراسم افتتاحیه رسما با انجام مسابقه بین تیم فوتسال بیمارستان الزهرا الف با شهرداری منطقه سه در سالن یزدان پاک شهرداری آغاز شد.

محمد مهدی فردوسی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری اعلام داشت: در این رقابت ها که همانند سال های اخیر با محوریت سازمان و باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری برگزار خواهد شد، تیم های دادگستری، ۲تیم از بیمارستان فاطمه الزهرا، بنیاد شهید، اداره برق، شبکه بهداشت و درمان، سازمان آب و فاضلاب، اداره امور مالیاتی، نیروی انتظامی، مدیریت پسماند و دو تیم از شهرداری به صورت لیگ و رفت و برگشت با یکدیگر رقابت خواهند کرد.


فردوسی با اشاره به انجام قرعه کشی این مسابقات در روز چهارشنبه ۲۷ دی ماه سال جاری اضافه کرد: با توجه به نحوه انجام بازی ها، مسابقات طولانی خواهد بود و بخش اول آن در سال جاری و دور دوم نیز در بهار سال آینده برگزار خواهد شد.
برگزاری مسابقات والیبال و دارت ویژه کارکنان ادارات دولتی از دیگر برنامه های سازمان محسوب می شود که به زودی فرآیند ثبت نام آن اعلام خواهد شد.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.