امروز: پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

چندقدم مانده به افتتاح

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد،مهندس مسعود منتظری شهردار نجف آباد بازدیدی از پروژه های در دست اقدام تقاطع غیرهمسطح شهیدان حجتی و ساختمان پایانه بعمل آورد.

تقاطع غیر همسطح شهیدان حجتی بر طبق قرارداد منعقد شده با سازمان همیاری های شهرداری های استان اصفهان و با پیش بینی اعتبار اجرایی 12 میلیارد تومان و برنامه ریزی صورت گرفته مراحل پایانی خود را می گذراند.

بیش از 350مورد شمع کوبی، 175 هزار متر مکعب خاکبرداری و خاکریزی، نزدیک به 11 هزار متر مکعب بتن‌‌ریزی، 10 هزار و پانصد تن آرماتور بندی و 41هزار متر مربع آسفالت‌ریزی که برای استحکام بیشتر طی سه لایه انجام خواهد شد، از دیگر اقدامات عمرانی پیش‌ بینی شدن در پروژه هستند.

شایان ذکر است طی جلسات متعدد با وزارت راه و شهرسازی و دیگر مراکز مرتبط در سطح استان و شهرستان که وقت و انرژی زیادی را از مجموعه شهرداری گرفت، شکل اجرای تقاطع به گونه ای مصوب شد که ورودی اصلی شهر به صورت همکف و عبور خودروها از کمربندی در قالب زیرگذر عملیاتی گردید.

با تکمیل و تجهیز ساختمان در پایانه مسافربری جنوب علاوه بر ایجاد فضاهایی مانند اولین و بزرگترین گالری تخصصی شهر، مجموعه هایی مانند تاکسیرانی،اتوبوسرانی،مدیریت ترمینال های مسافربری و سیستم کنترل ترافیک در فضای ساخته شده تجمیع خواهند شد که این امر علاوه بر کاهش هزینه های جاری شهرداری، نقش موثری در افزایش سرعت خدمت رسانی به شهروندان خواهد داشت.

این دو پروژه مراحل نهایی و تکمیلی خود را گذرانده و بزودی شاهد افتتاح آنها خواهیم بود.عکسها مربوط به سوم و پنجم اسفندماه می باشند.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.