امروز: پنج شنبه, ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

پیام معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان نجف آباد به مناسبت تجلیل از ۷ چهره علمی و فرهیخته ماندگار شهرستان نجف آباد

پیام سهراب مظفرنجفی معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان نجف آباد به مناسبت تجلیل از ۷ چهره علمی و فرهیخته ماندگار شهرستان نجف آباد

بسم الله الرحمن الرحیم

یَرْفَعِ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا مِنکُمْ وَالَّذِینَ أُوتُوا الْعِلْمَ دَرَجَاتٍ

                    جان نباشد جز خبر در آزمون

 هرکه را افزون خبر جانش فزون

تدبیر، موقعیت شناسی، قدرت تحلیل و سنجش، عقلانیت و بصیرت و بالاتر از آن نوعی وجدان اخلاقی از عمده ویژگیهای فرهیختگان است.

آنان با بهره گیری از این خصایص و ویژگی های خاص می توانند پیشگامان و رهبران جامعه بوده و آگاهی بخش و هدایت گر آنان به سوی کمال و ترقی بوده، رشد و توسعه همه جانبه انسانها از وظایف و رسالتهای ویژه آنان است.

انسانهای بزرگ و بزرگمردان عرصه علم و هنر و اندیشه هرگز فراموش نمی شوند چراکه هنر آنان نفوذ در قلب و اندیشه مردمان و بارور نمودن عقل و دانش در تماعی عرصه ها ست.

جای سپاس است که به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر نجف آباد، آیین نکوداشتی ویژه ۷ چهره علمی و فرهیخته ماندگار «مردانی از شهر علم، ایثار، شهادت نجف آباد» گامی هر چند کوچک برداشته شود .

بی‌تردید خدمات گسترده علمی، آموزشی و پژوهشی، این ۷ چهره‌ای علمی برجسته و فرهیخته ماندگار، بر هیچ کسی پوشیده نیست.

اینجانب از برگزاری آیین تجلیل از این ۷ چهره علمی و فرهیخته ماندگار نجف آباد خرسندم و امیدوارم همگان، قدردان فرهیختگان و استادان گرانسنگی باشند که از تقدیم توان و عمر شریف خویش در راستای ساختن فردایی بهتر برای ایران عزیز و سرنوشتی نکوتر برای جامعه انسانی دریغ نکرده ونخواهندنمود.

سهراب مظفرنجفی

معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان نجف آباد


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.