امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
نجف آباد - اصفهان - ایرنا - در چهارمین دوره همایش فرهیختگان ماندگار نجف آباد از هفت چهره علمی و ماندگار این شهرستان تجلیل شد.

هفت چهره علمی نجف آباد تجلیل شدند

به گزارش ایرنا، در این مراسم که پنجشنبه شب در سالن شهروند نجف آباد برگزار شد، از هفت چهره علمی و فرهیخته ماندگار در رشته های پزشکی، فلسفه، ریاضی، جغرافیا، صنایع غذائی و ادبیات فارسی نجف آباد شب تجلیل بعمل آمد.
پرفسور احمد رستمی متخصص قلب و عروق، پروفسور حسنعلی غیور جغرافیا شناس، پروفسور اسدالله کارشناس ریاضیدان، پروفسور سید هاشم گلستانی در رشته فلسفه، پروفسور مصطفی مهران در رشته صنایع غذائی، پروفسور هوشنگ معین متخصص مغز و اعصاب و پروفسور سید مهدی نوریان در رشته ادبیات فارسی از جمله چهره های علمی بودند که در این همایش مورد تجلیل قرار گرفتند.
سهراب مظفر نجفی فرماندار شهرستان نجف آباد در این همایش ، تجلیل از فرهیختگان را کاری بسیار ارزشمند و ماندگار دانست و افزود: در کشورمان منابع بسیار عظیمی داریم اما انچه از همه زیبا تر است و می توان به آن بالید فرهیختگان هستند که به آن ها افتخار میکنیم.
پیام استاندار اصفهان به این همایش نیز توسط فرماندار نجف آباد خوانده شد.
در ادامه همایش، امام جمعه نجف آباد نیز گفت: فرهیختگان و دانشمندان و چهره های ماندگار دارائی های مهم و ارزشمند یک جامعه و ملت هستند.
حجت السلام مصطفی حسناتی افزود: همیشه بیان خوبی ها و دارایی ها لذت بخش و امید آفرین و تجلیل از عالمان تجلیل از علم است.
وی گفت: دانشمندان نجف آباد دریای بیکران دارائی های کشور و این شهرستان هستند و خوشحالیم که از این سرمایه ها تجلیل می شود و امیدواریم این مراسم ها در همه رشته ها برگزار شود.
در ادامه شهردار نجف آباد گفت: هدف ما تجلیل از بزرگان شهر است که باعث افتخار شهر استان وکشور شده اند.
' مسعود منتظری ' افزود: هدف دیگر برگزاری این همایش ها توجه ویژه به سرمایه های حال و آینده این شهر می باشد تا نسل جوان بداند که در این شهر انسان هائی با تلاش و کوشش شبانه روزی و شرایط سخت باعث افتخار نجف آباد و کشور شده اند.
شهردار نجف آباد بیان کرد: شهرداری نجف آباد در کنار فعالیت های عمرانی و خدماتی تلاش دارد تا از چهره های ماندگار و فرهیخته این شهر در زمینه های مختلف تجلیل کند.
وی گفت: این چهارمین مراسم تجلیل از فرهیختگان ماندگار نجف آباد است که توسط شهرداری و با همکاری فرمانداری و شورای اسلامی شهر نجف آباد برگزار می شود و تلاش شهردای نجف آباد شناسائی چهره های ماندگار این شهر در بخش های مختلف و ادامه این همایش ها است.
دراین مراسم از تمبر یاد بود هفت چهره ماندگار نجف آباد رونمایی شد و این چهره ها این تمبرها را امضا کردند.
در این مراسم با حضور مشاور وزیر نیرو و مسئولان شهرستان نجف آباد با اهدای گل، جام و لوح تقدیر از هفت چهر ماندگار نجف آباد تجلیل شد.
شهرستان نجف آباد با 285 کیلومتر مربع وسعت و 330 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.

لینک خبر : http://www.irna.ir/fa/News/82848753


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.