امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

کاشت ۳۴هزار کوزه گل در منطقه یک نجف آباد

نصف جهان: مدیر منطقه یک شهرداری نجف آباد گفت: طی هفته های منتهی به ایام پایانی سال، بیش از34هزار کوزه گل از نوع نسترن در نقاط مختلف منطقه از جمله بلوارهای طالقانی و دفاع مقدس کاشته شده و همزمان بخش های دیگری از فضای سبز منطقه به شبکه آبیاری پساب متصل شده است.

جلال ربیعی از بلوارهای ولیعصر(عج) و شهیدان حجتی در کنار زیرگذر شهیدان حجتی، به عنوان نقاط جدید اضافه شده به شبکه آبیاری با پساب فاضلاب نام برد و گفت: در همین راستا، شاهد اجرای بیش از هزار و300 متر لوله کشی سیستم آبیاری تحت فشار در نقاطی مانند میدان بسیج، بلوار استقلال و زیرگذر شهیدان حجتی بوده ایم.

وی به کاشت400 متر زرشک در میدان شهدا و هرس نزدیک به ۹۵۰ اصله درخت در خیابان های شریعتی و قدس اشاره کرد و افزود: تعمیر لوله انتقال پساب در نزدیکی باغ گل ها، اجرای 400 متر حفاری برای تکمیل عملیات لوله گذاری در محور بوستان زندگی، کاشت300 متر مربع چمن در بلوار استقلال، کوددهی در فضای سبز پارک لاله به میزان سه هزار متر مربع و اجرای ۲۵گود در بلوار زیرگذر شهیدان حجتی جهت کاشت درخت، از دیگر اقدامات انجام شده طی هفته های اخیر محسوب می شوند.

لینک خبر : http://nesfejahan.net/fa/news/7


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.