امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
استانداری اصفهان:

امیدوارم سال ۹۷، سال شکوفایی طرح ها و پروژه های استان در شهرها و روستاها باشد

دکتر مهرعلیزاده در مراسم افتتاحیه تقاطع غیر همسطح شهیدان حجتی اظهار امیدواری کرد که سال ۹۷، سال شکوفایی طرح ها و پروژه های استان در شهرها و روستاها باشد و پروژهایی ایجاد شود که موجب نشاط و شادابی و طراوت گردد زیرا این حق مردم است. به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر مهرعلیزاده در مراسم افتتاحیه تقاطع غیر همسطح شهیدان حجتی و مجموعه اداری حمل و نقل شهرداری نجف آباد ضمن گرامیداشت سالروز شهادت سردار رشید شهید باکری و روز شهردار، اظهارداشت: نجف آباد شهر انقلابیون و بزرگان و سرداران بزرگ عرصه های مقاومت و شهر دین و دیانت است و امیدوارم که در آینده شاهد اجرای پروژه های بزرگتر در این شهر باشیم.
استانداراصفهان پروژه های افتتاح شده در شهر نجف آباد را پروژه هایی از جنس همدلی خواند و افزود: اینگونه برنامه ها ایده آل همه ی مردم و مقام معظم رهبری است که فارغ از رقابت های قومی و محلی، جناحی و خطی برای مردم کار می شود و آنچه امروز انجام می گیرد در مقابل قطره ای از خون شهدا واقعا بی ارزش است.
مهرعلیزاده با اشاره به ناآرامی های دی ماه اظهارداشت: دشمنان بسیج شده اند و از تمام امکانات رسانه ها و فضاها استفاده کردند، همه ی ارزش ها را نشانه گرفتند و مشخص است که کینه های عمیقی دارند و از طرفی مشخص است که شهیدان کار بزرگی انجام داده اند که اینگونه مورد کینه ی دشمنان قسم خورده هستند.
محسن مهرعلیزاده افزود: باید همگان با تمام قوا در جهت رضایتمندی مردم تلاش کنند و بدانند در قوانین کشور در جهت انجام کار صدها راه قانونی وجود دارد و فقط کافی است میل به انجام کار در بین مردم و مدیران نهادینه شود.
استانداراصفهان با اشاره به اینکه در این نظام، هیچ کاری نشد ندارد و تمام قوانین در جهت خدمت به مردم است، افزود: متأسفانه بوروکراسی اداری بسیار زیاد است و در تمامی جلسات برای برطرف شده این مشکل تاکید شده است.
مهرعلیزاده تاکید کرد: اینجانب و همکارانم در استانداری با تمام توان در جهت حمایت از طرح ها و پروژه ها تلاش خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه این پروژه با عنایت دفتر مقام معظم رهبری انجام شده ولی باز هم نیاز به پیگیری و پشتکار داشت، افزود: همت، اتکا و نگاه به درون و استفاده از اراده های مردم، بخش خصوصی و همدلی مردم بسیار راهگشا و گره گشا خواهد بود.
استانداراصفهان اظهار امیدواری کرد که سال ۹۷، سال شکوفایی طرح ها و پروژه های استان در شهرها و روستاها باشد و نکته ی مهم اینکه سعی شود پروژهایی ایجاد کنید که موجب نشاط و شادابی و طراوت گردد زیرا این حق مردم است.

لینک خبر :http://ostan-es.ir/&


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.