امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
با حضور استاندار انجام شد؛

بهره برداری ۵۰ میلیاردی در نجف آباد

نجف آباد- در نهمین گام از مجموعه پروژه های عمرانی شهرداری نجف آباد طی مراسمی با حضور استاندار اصفهان نزدیک به ۵۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی رسما به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نجف آباد، محسن مهر علیزاده استاندار اصفهان در مراسم بهره برداری از پروژه های عمرانی شهرستان با تقدیر از همت مدیران شهرداری در تکمیل این طرح های مهم و زیرساختی اظهار کرد: تمامی این اقدامات با وجود بزرگی و عظمتی که دارند قابل مقایسه با فداکاری شهدا و ایثارگران نیست و باید بدانیم کوچکترین کوتاهی در مسیر خدمت به مردم را باید در پیشگاه الهی جوابگو باشیم.

مهر علیزاده بخشی از کمبودها و مشکلات امروز جامعه را نتیجه فشارهای خارجی و ناتوانی های مدیریتی و برخی ناهماهنگی های اداری دانست و افزود: تنها راه عبور از مشکلات فعلی را باید مدیریت جهادی، همدلی مسئولان و انجام فداکارنه و دلسوزانه وظایف دانست که تمامی این موارد در حال حاضر به خوبی در نجف آباد فراهم شده و منجر به ثمر نشستن طرح هایی عظیم شده است.

وی با انتقاد از بوروکراسی سنگین اداری حاکم در استان اصفهان گفت: تمامی قوانین و مقررات در مسیر خدمت به مردم تدوین شده اند، اما متاسفانه برخی مدیران با اتکاء به برخی ابعاد همین مقررات از انجام مسئولیت شانه خالی کرده و آن را به نوعی توجیه می کنند.

وی با اشاره به حوادث دی ماه سال جاری تصریح کرد: کینه دشمن از ملت، نظام و خون شهدا به حدی است که طی یک برنامه ریزی سنگین و چندین لایه تمامی امکانات خود را برای ضربه زدن به ایران اسلامی تجهیز کرده اند و دیدیم که با کوچک ترین فرصت تمامی ارزش های نظام همچون رهبری، خون شهدا، ولایت فقیه، دولت و خدمات صورت گرفته را مورد هجمه قرار دادند.

استاندار اصفهان وجود برخی مشکلات در بخش های مختلف کشور را غیر قابل کتمان و اعتراض شهروندان به آن را حق مسلم آن ها دانست و افزود: در طول نزدیک به چهار دهه ای که از عمر انقلاب می گذرد، دشمنان با توطئه های مختلف اجازه نداده اند که حتی یک روز آب خوش از گلوی این کشور پایین برود از کودتا و ترور مسئولان و مردم شروع کردند و با ایجاد غائله های قومیتی به هشت سال دفاع مقدس رسیدند در جنگ نیز تمامی توان خود را به میدان آوردند، اما به برکت خون شهدا و مقاومت مردم نتوانستند به اهداف خود برسند.

به گزارش ایمنا؛ ساختمان پنج طبقه حمل و نقل شهرداری با زیربنای پنج هزار متر مربع و اعتبار ۱۵ میلیارد تومان در کنار تقاطع غیر همسطح شهیدان حجتی که در مجموع ۲۴ میلیارد تومان هزینه اجرایی و آزادسازی داشته مهمترین پروژه های افتتاح شده در این مراسم بود.

در این تقاطع که با ۱۳۷۰ متر طول ساخت؛ نزدیک به دو سال طول کشید، بیش از ۱۷۵ هزار متر مکعب خاکبرداری  و ۱۰ هزار و ۷۰۰ متر مکعب بتن ریزی صورت گرفته و در مجموع بیش از ۶۵۶ هزار متر مربع نیز آسفالت انجام شده است. ۳۵۲ مورد شمع کوبی  در کنار هزار تن آرماتور بندی، ۱۹ هزار متر مکعب اجرای اساس و زیر اساس، ۲۳ هزار متر مربع فضای سبز و ۲۲۰۰ متر مربع تابلیه از دیگر ویژگی های اجرایی این تقاطع محسوب می شوند.

در نهمین گام از طرح های عمرانی شهرداری از سه میلیارد تومان پروژه های پیاده روسازی، جدول گذاری و کانیو گذاری در کنار هشت میلیارد تومان زیرسازی و آسفالت معابر در سطح مناطق پنج گانه این شهر نیز رونمایی شد.

لینک خبر : http://www.imna.ir/news/


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.