امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
مهندس مسعود منتظری شهردار نجف آباد در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری

تلاش مضاعف مدیریت شهری در سال جدید

تلاش مضاعف مدیریت شهری در سال جدید
شهردار نجف آباد گفت: در شرایط کنونی که بروز برخی مشکلات اقتصادی منابع درآمدی شهرداری های سراسر کشور را با محدودیت هایی مواجه کرده، وظیفه شهرداری خطیرتر شده به طوری که عبور از این شرایط تنها با تلاش شبانه روزی تمامی پرسنل و مدیریت جهادی امکان پذیر خواهد بود.


مهندس مسعود منتظری در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری از ارتباط مستقیم و تنگاتنگ عملکرد شهرداری با زندگی روزمره شهروندان سخن گفت و اظهار داشت: در برخی دستگاه ها با بروز مشکلات بودجه ای امکان محدود شدن یا تعطیلی بخشی از وظایف محوله وجود دارد ولی حیطه وظایف شهرداری به گونه ای است که هیچ کدام از بخش های آن قابل تعطیل کردن نیستند و این موضوع حساسیت عملکرد آن را دوچندان کرده است.
منتظری مدیریت هزینه ها در بخش های مختلف شهرداری را نوعی درآمدزایی دانست و بیان کرد: در مسیر غلبه بر برخی محدودیت های بودجه ای و اجرای گسترده و کم نظیر طرح های عمرانی و امور جاری شهرداری طی سال های اخیر، علاوه بر تلاش شبانه روزی پرسنل حمایت های مجموعه شورای اسلامی شهر در دوره های چهارم و پنجم نیز موثر بوده است.

تزریق امید و انتقال نظرات سازنده
منتظری در بخش دیگری از سخنان خود رسانه ها را جزئی از بدنه مدیریت شهری دانست و افزود: خوشبختانه در سال های اخیر تعامل و همکاری خوبی با فعالین این عرصه برقرار شده به طوری که همزمان با تزریق امید و نشاط به بدنه جامعه، شاهد بیان و انتقال برخی انتقادات سازنده از عملکرد شهرداری نیز بوده ایم که این موضوع زمینه ساز رفع برخی نواقص خواهد بود.


مسعود منتظری رسانه ها را حلقه ارتباطی مردم و مسئولان خواند و اضافه کرد: اگر موفقیتی در عملکرد مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر مشاهده می شود، آن را باید نتیجه همدلی، همفکری و همکاری نزدیک این مجموعه ها در کنار دیگر دستگاه های اجرایی شهرستان دانست.
منتظری ادامه داد: همزمان با اجرای طرح های مختلف عمرانی، شهروندان فهیم و با فرهنگ به بهانه های مختلف از خدمتگذاران خود در مدیریت شهری و حتی پیمانکار مجری پروژه تقدیر می کنند که چنین رفتاری به اذعان کسانی که سال ها خارج از نجف آباد نیز خدمت کرده اند، کم نظیر به شمار می آید.

اجرای ۱۸ هزار متر مربع آسفالت در خیابان شهداء
منتظری در خصوص اقدامات عمرانی صورت گرفته در هفته های اخیر نیز گفت: با تکمیل روند آزادسازی حریم پروژه احداث و دوبانده کردن خیابان شهداء از تقاطع آیت تا محور بیشه، با صرف اعتبار بالغ بر ۲میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان شاهد اقداماتی مانند اجرای ۲۸ هزار متر مربع آسفالت و هفت هزار و هشتصد متر جدول گذاری بوده ایم.


منتظری عرض بلوار ایجاد شده در این مسیر را ۳۶ متر و به صورت دوباند رفت و برگشت دانست و اضافه کرد: در این مسیر هزار و سیصد متری نزدیک به ۱۵۰۰ متر مربع بلوک چینی انجام شده و همزمان در همین خیابان از تقاطع ۱۵خرداد تا آیت نیز با اعتبار یکصد و پنجاه میلیون تومانی شاهد دوبانده شدن مسیر با مجموع عرض ۲۵متر بودیم.
اجرای ۳هزار متر طول جدول گذاری و ۳۴۰ متر مربع بلوک چینی از دیگر اقدامات صورت گرفته در این مسیر پانصد متری هستند.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.