امروز: پنج شنبه, ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
حسین عزیزخانی مدیر منطقه سه شهرداری نجف آباد در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری گفت :

ادامه فعالیت های عمرانی در منطقه سه

ادامه فعالیت های عمرانی در منطقه سه
مدیر منطقه سه شهرداری نجف آباد گفت:فعالیت های عمرانی در سطح این منطقه طی هفته های پایانی سال گذشته و فروردین امسال ادامه پیدا کرده که از آخرین موارد آن می توان به اجرای بلوک فرش و لکه گیری آسفالت در چندین معبر اصلی و فرعی منطقه اشاره کرد.


حسین عزیزخانی در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری از اجرای بلوک فرش در خیابان های صدوقی، ۱۲۵ و ۱۱۸ در کنار بلوارهای آزادگان و ولیعصر به همراه میادین انقلاب و طالقانی و بخش هایی از پارک آبشار در هفته های اخیر خبر داد و افزود: اجرای جدول در خیابان ۱۲۵ فرعی، خاکریزی و تسطیح در سروستان۱۲، بررسی کیفیت آببندی آب نماهای بلوارهای باهنر و ولیعصر در کنار پارک شهید کبیرزاده از دیگر اقدامات انجام شده در این مدت محسوب می شوند.


عزیزخانی با اشاره به اجرای خط کشی عابر پیاده و خط کشی ترافیکی در بلوارهای امام علی و آزادگان اضافه کرد: در نقاطی مانند کوهسار شرقی، پاسداران، باهنر، خیابان ۱۲۲، طالقانی، سعیدی، آزادگان، منتظری، صدوقی و دانش آموز سوم نیز شاهد اجرای لکه گیری آسفالت بوده ایم.

انتقال ۳۰ سرویس ضایعات از سطح منطقه سه
مدیر منطقه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتقال بیش از سی سرویس انواع ضایعات از سطح منطقه به سایت دفن بیست اظهار داشت: ۲سرویس نخاله از محوطه شنبه بازار، بارگیری ۱۰سرویس از کمربندی شمال واقع در محدوده استخر فضیلت، انتقال شش سرویس از لاشه حیوانات، انتقال پنج سرویس از ضایعات مربوط به لایروبی بلوار الغدیر، بارگیری سه سرویس از ضایعات رها شده در زمین بایر جنب دیوار دانشگاه آزاد، ۲سرویس خاک از خیابان ۱۲۵ و سه سرویس از نخاله های ساختمانی خیابان صدوقی از جمله این موارد محسوب می شوند.


عزیزخانی از تکمیل شبکه انتقال آب فضای سبز بلوار الغدیر و راه اندازی آبشار طولی پارک آبشار به عنوان دیگر اقدامات صورت گرفته در این مدت یاد کرد و گفت: رنگ آمیزی و زیباسازی دیوارهای سطح منطقه در نقاطی مانند پاسداران، تندگویان در کنار کوچه ایثار و نقاطی از بلوارهای آزادگان و امام علی در کنار نصب ۱۴ تابلوی دیوار کوب در بوستان های ۴۰، ۴۶ و ۴۸ از دیگر اقدامات قابل ذکر هستند.

توجه به زیباسازی محیط شهری در سومین منطقه
عزیزخانی خاطر نشان کرد: اکیپ هایی از شهرداری به منظور زیباسازی محیط شهری، مامور رسیدگی به تبلیغات شهری فاقد مجوز و هر گونه سد معبر هستند که در همین راستا و طی هفته های گذشته چندین مورد همچون جمع آوری داربست هایی که مزاحم تردد شهروندان شده بود به همراه چندین مورد حذف تبلیغات محیطی غیر مجاز انجام گرفته است.

 
حسین عزیزخانی از پاکسازی و آب پاشی منظم زمین های اختصاص پیدا کرده به برپایی بازارچه های روز منطقه سخن گفت و اضافه کرد: خرید و بسته بندی نزدیک به ۲تن نمک جهت مواقع خاص، تعویض پرچم های سطح معابر، تکمیل عملیات پیاده روسازی کوهسار شرقی با انتقال ۱۵سرویس خاک، خاکریزی و تسطیح در خیابان های ۱۱۸ و ۱۲۵، اجرای منظم نظافت معابر شهرک صنعتی کاوه به همراه بارگیری و پاکسازی چهار پلاک زمین کوچک و بزرگ در بلوار امام علی جزء دیگر اقدامات صورت گرفته در هفته های اخیر هستند.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.