امروز: پنج شنبه, ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
مسعود منتظری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان نجف آباد، اظهار کرد:

افتتاح کشتارگاه ۲۰ میلیاردی نجف آباد

کشتارگاه

نجف آباد- شهردار نجف آباد گفت: عملیات اجرایی نخستین فاز کشتارگاه صنعتی شهرستان با صرف اعتباری بالغ بر هشت میلیارد تومان به پایان رسیده و در حال حاضر وارد مرحله برگزاری مناقصه دومین فاز آن به ارزش ۱۲ میلیارد تومان شده‌ایم و پیش بینی می شود، نخستین فاز این پروژه در اوایل سال آینده به بهره برداری برسد.

مسعود منتظری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان نجف آباد، اظهار کرد: بخش زیادی از بودجه صرف شده در نخستین فاز کشتارگاه، طی پیگیری های صورت گرفته از دفتر مقام معظم رهبری تامین شده و در دومین فاز نیز مقرر شده است با صرف بودجه ۱۲ میلیارد تومانی علاوه بر ساخت تصفیه خانه و بخش های دیگری از این مجموعه، تجهیزات مورد نیاز آن هم خریداری و نصب شود.

وی ادامه داد: سالن اصلی کشتارگاه با مساحتی بیش از ۲۶۵۰ متر مربع در دو طبقه، آغل با مجموع زیربنای سه هزار و ۵۰ متر مربع، سالن پیش‌سرد با مساحت تقریبی دو هزار متر مربع، بخش فرآوری ضایعات در ۷۶۰ متر مربع و قسمت اداری با مساحت ۵۳۰ متر مربع از جمله بخش های در نظر گرفته شده برای کشتارگاه صنعتی نجف آباد محسوب می شود.

شهردار نجف آباد افزود: طی عملیات عمرانی در نخستین فاز این پروژه از ۴۷۰ تن فولاد برای ساخت سازه فلزی آن در خارج از شهرستان استفاده شده و نزدیک به ۲۵۰۰ متر مکعب نیز بتن ریزی انجام گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: به دنبال اختصاص ۱۲۰ لیتر در ثانیه از پساب تصفیه خانه فاضلاب شهری که با پیگیری مسئولان شهرستان محقق شد، شهرداری نیز با اختصاص اعتبار نزدیک به سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان، بستر لازم برای تزریق پساب به شبکه آبیاری فضای سبز شهری را فراهم کرده است.

منتظری با اشاره به اجرای ۳۲ کیلومتر لوله گذاری جهت انتقال و توزیع پساب گفت: با توجه به تکمیل تدریجی شبکه فاضلاب شهری، در حال حاضر نزدیک به ۳۰ لیتر در ثانیه از پساب تصفیه خانه تحویل شهرداری شده که پس از اختلاط با حجم مشخصی از آب چاه، وارد رینگ آبیاری برای مناطق پنج گانه می شود.

لینک خبر ایمنا : http://www.imna.ir/news/

 لینک خبر در خبروان : http://khabarone.ir/news-

 اصفهان امروز : http://esfahanemrooz.ir/


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.