امروز: چهارشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۵ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

افتتاح کشتارگاه 20 ميلياردي نجف آباد

نصف جهان: شهردار نجف آباد گفت: عمليات اجرايي نخستين فاز کشتارگاه صنعتي اين شهرستان با صرف اعتباري بالغ بر هشت ميليارد تومان به پايان رسيده و در حال حاضر وارد مرحله برگزاري مناقصه دومين فاز آن به ارزش 12 ميليارد تومان شده‌ايم و پيش بيني مي شود نخستين فاز اين پروژه، در اوايل سال آينده به بهره برداري برسد.

مسعود منتظري اظهارداشت: بخش زيادي از بودجه صرف شده در نخستين فاز کشتارگاه، طي پيگيري هاي صورت گرفته از دفتر مقام معظم رهبري تامين شده و در دومين فاز نيز مقرر شده است با صرف بودجه 12 ميليارد توماني، علاوه بر ساخت تصفيه خانه و بخش هاي ديگري از اين مجموعه، تجهيزات مورد نياز آن هم خريداري و نصب شود.

وي ادامه داد: سالن اصلي کشتارگاه با مساحتي بيش از دو هزار و 650 متر مربع در دو طبقه، آغل با مجموع زيربناي سه هزار و 50 متر مربع، سالن پيش‌سرد با مساحت تقريبي دو هزار متر مربع، بخش فرآوري ضايعات در 760 متر مربع و قسمت اداري با مساحت 530 متر مربع، از جمله بخش هاي در نظر گرفته شده براي کشتارگاه صنعتي نجف آباد محسوب مي شود.

لینک خبر : https://goo.gl/g84tWE


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.