امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
قربانعلی مومنی مدیر منطقه چهار شهرداری نجف آباد در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری گفت:

گذری بر عملکرد منطقه 4 شهرداری نجف آباد

انتقال ۱۵۰سرویس نخاله از منطقه چهار
مدیر منطقه چهار شهرداری نجف آباد گفت: طی هفته های اخیر و با همکاری سازمان خدمات موتوری شهرداری، نزدیک به یکصد و پنجاه سرویس از نخاله های ساختمانی رها شده در نقاط مختلف منطقه جمع آوری و جهت دفن اصولی به سایت دفن بیست شهرداری منتقل شده است.


قربانعلی مومنی در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری بیشترین حجم نخاله های جمع آوری شده را مربوط به انتهای بلوار توحید دانست و گفت: علف زنی بلوارهای انقلاب، پرستار، پلیس راه و توحید در کنار سرویس و تعمیر کامل آبنماهای سطح منطقه و دو مورد تعمیر و راه اندازی چاه آب در فیروزآباد و صالح آباد از دیگر اقدامات صورت گرفته طی این مدت هستند.

« تعمیرات و برقکاری و ایمن سازی سرویسهای بهداشتی پارک شهید نورمحمدی یزدانشهر منطقه 4 »

مومنی از نظافت منظم و برنامه ریزی شده معابر اصلی و فرعی منطقه به همراه لایروبی جوی ها به عنوان دیگر اقدامات قابل ذکر نام برد و اضافه کرد: تحویل بیش از ۱۴۰ اصله انواع نهال به شهروندان جهت کاشت در هفته درختکاری، کاشت چندین اصله درخت در سالن مدیریت بحران، رفع عیب چراغ راهنمایی میدان گل ها و فضاسازی خاص ایام نوروز از دیگر تلاش های صورت گرفته در هفته های پایانی سال گذشته و ابتدای امسال هستند.

 

« کاشت 200 عدد گل شمعدانی میدان خیام خیابان هجدهم منطقه 4 »

فعال شدن ۱۱پروژه عمرانی در چهارمین منطقه
مومنی در بخش دیگری از سخنان خود با اعلام تکمیل مراحل اداری اجرای چندین طرح عمرانی این منطقه بیان داشت: تکمیل پیاده رو در بلوار شورا، اجرای جدول در معابر سطح منطقه، تکمیل میادین طالقانی و منتظری، ساخت فرهنگسرای کوثر و احداث سپتیک پساب فاضلاب در پارک فیروزه از جمله پروژه هایی هستند که برخی در مرحله انجام استعلامات لازم بوده و در خصوص تعدادی هم قرارداد تنظیم شده است.

« سرویس و شستشوی آبنمای پارک شهید نورمحمدی منطقه4 »

مدیر چهارمین منطقه شهرداری اضافه کرد: احداث المان میدان شهدا، اجرای سرعت گیر بلوار شورا، ادامه فعالیت عمرانی در بلوار چناران و انجام گسترده آسفالت و لکه گیری در سطح معابر منطقه از دیگر اقدامات قابل ذکر محسوب می شوند.

« گود برداری جهت کاشت 50 عدد درخت .کنارگذر کمربندی منطقه 4 حدفاصل بلوار مطهری تا بیمارستان الزهرا »
برخورد قانونی با تبلیغات محیطی غیر مجاز، نظافت روزانه گلستان شهدا و آرامستان، تکمیل زیرساخت های مورد نیاز المان های سطح منطقه، نصب ریسه لامپ و پرچم های رنگی به مناسبت های مختلف و رفع معایب سیستم روشنایی پارک کتاب از دیگر بخش های عملکرد شهرداری منطقه چهار در هفته های اخیر هستند.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.