امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
محمد مهدی فردوسی مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری نجف آباد در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری گفت:

موزه سیار در نجف آباد

موزه سیار در نجف آباد
مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری نجف آباد گفت: به دنبال پیگیری ها و جلسات متعدد، موزه ملی علوم و فناوری جمهوری اسلامی ایران با همکاری این سازمان و اداره آموزش و پرورش شهرستان نجف آباد از ۱۵ تا ۲۱ اردیبهشت ماه سال جاری، موزه سیار خود را در محل فرهنگسرای خارون برگزار خواهد کرد.

محمد مهدی فردوسی در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری با اشاره به بازدیدهای متعدد مدیران ارشد شهرداری از موزه علوم و فناوری بیان داشت: بخشی از تجهیزات مورد نیاز اولین مکتب خانه علوم شهرستان که در خانه تاریخی نوریان فعال گردیده، از همین مجموعه خریداری شده و در بازه زمانی برگزاری موزه سیار، از توان مربیان حرفه ای که با محوریت سازمان به همین منظور آموزش دیده اند، استفاده خواهد شد.
فردوسی با اشاره به برنامه ریزی جهت اجرای جشن ویژه روز پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت با استقرار موزه با حضور دکتر عبدالعالی از مجریان شناخته شده سیما در سالن شهروند اضافه کرد: طی هماهنگی صورت گرفته با آموزش و پرورش و دیگر ارگان های مرتبط، در مدت برگزاری موزه سیار، تورهای بازدید ویژه دانش آموزان به صورت روزانه برگزار خواهد شد.
اولین موزه سیار نجف آباد در محل فرهنگسرای خارون از پانزدهم تا بیست و یکم اردیبهشت ماه سال جاری، همه روزه از ساعت هشت و نیم صبح تا یک عصر و ۲ تا ۶عصر آماده استفاده علاقه مندان خواهد بود.

تدارک گسترده خلاقیت در سازمان
فردوسی در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح ویژه برنامه های سازمان در نیمه اول امسال گفت: با توجه به قرار گرفتن موضوع علم و خلاقیت به عنوان یکی از محورهای فعالیت سازمان، رستوران بازی و کتاب کندو و خانه شکوفه به عنوان پایگاه های اصلی حوزه خلاقیت در سازمان انتخاب شده اند.

وی با اشاره به تدارک ویژه برنامه های خلاقانه در زیرمجموعه های مختلف سازمان طی روزهای پنج شنبه هر هفته خاطر نشان کرد: در این برنامه ها که از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح برگزار خواهند شد، برنامه هایی با عناوین «۱.۲.۳ بازی»، «دنگ، دنگ، بازی، شادی»، «یادگیری با طعم لذت» و «من، مامان و بازی» تدارک دیده شده اند که زمان دقیق برگزاری هر کدام به تدریج اطلاع رسانی خواهد شد.
شهرداری و سازمان رفاهی تفریحی طی سال های اخیر با هدف تقویت حوزه خلاقیت، اقداماتی مانند راه اندازی اولین مکتب خانه علوم خواجه نصیر، رستوران بازی و کتاب کندو و مجموعه شکوفه را در دستور کار قرار داده که این تلاش ها با استقبال خوب شهروندان و مسئولان نیز مواجه گردیده است.

 


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.