امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
قربانعلی مومنی مدیر منطقه چهار شهرداری نجف آباد در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری گفت:

عملکرد منطقه چهار شهرداری نجف آباد /اردیبهشت ماه 97

کاشت 1300درخت در چهارمین منطقه
مدیر منطقه چهار شهرداری نجف آباد گفت: طی اردیبهشت ماه سال جاری بیش از هزار و سیصد اصله نهال در نقاط مختلف منطقه کاشته شده که بیشترین تعداد آن مربوط به کنار گذر بوستان بهشت با ۱۱۰۰ درخت در طول سه هزار متر بوده است.


قربانعلی مومنی در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری با اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته برای ایجاد یک کمربند سبز در این محدوده بیان داشت: علاوه بر درختان سنجد، توت، سرو خزنده، زیتون، بادام و اناری که در این نقطه کاشته شدند در محدوده سالن بحران و پارک خیابان۲۱ نیز شاهد کاشت 48 و 62 اصله درخت از نوع سرو، کاج و توت بودیم.


مومنی حفاری و جمع آوری شبکه آبیاری بلااستفاده بلوار شورا به طول سی متر و همین میزان لوله کشی برای آب نمای میدان شهداء را دیگر اقدامات انجام گرفته طی این مدت دانست و اضافه کرد: تخریب رفیوژ بلوار شورا برای احداث دوربرگردان، اجرای پاکسازی، خاکریزی ، زیرسازی، گلکاری و نمای سنگ المان میدان شهداء، تخریب بلوک فرش و جدول گلستان هفتم در بلوار شورا به همراه نصب شیشه سرویس های بهداشتی در پارک فیروزه و بوستان بهشت از دیگر اقدامات قابل ذکر محسوب می شوند.


کاشت۱۳۴۰ گل در یک ماه
مدیر منطقه چهار شهرداری نجف آباد در بخش دیگری از سخنان خود به کاشت سیصد گلدان شمعدانی و دویست همیشه بهار در پارک شهید نورمحمدی اشاره کرد و اظهار داشت: در همین مدت گل های قدیمی میدان پرستار حذف شده و ۳۴۰ کوزه شمعدانی جایگزین آن ها شده اند. در میادین گل ها دویست و خیام سیصد شمعدانی نیز کاشت شده اند.


قربانعلی مومنی احداث هفت جوی در کنار گذر بوستان بهشت با مجموع طول ششصد متر جهت آبیاری درختان کاشته شده را دیگر اقدام قابل ذکر بازه زمانی مذکور خواند و ادامه داد: انجام منظم و برنامه ریزی شده رفت و روب معابر اصلی و فرعی در نقاط مختلف منطقه، رفع آبگرفتگی در بلوار شورا، پاکسازی و جمع آوری نخاله در گلستان شهداء و آرامستان در کنار نظارت مستمر بر پروژه های عمرانی فعال در سطح منطقه، جزء دیگر اقدامات انجام شده هستند.

جمع آوری ۹ سرویس نخاله
مومنی به مجموعه ای از اقدامات انجام شده در پارک شهید نورمحمدی شامل ایمن سازی محیط استفاده شهروندان، تکمیل شبکه توزیع آب، بهسازی شیرهای آب سرویس بهداشتی و تکمیل برخی زیرساخت های برقی اشاره کرد و بیان داشت: در همین مدت سه سرویس از نخاله ها و شاخه های خشک شده بلوار شورا، چند سرویس از ضایعات مربوط به علف زنی و لایروبی بلوار خیام و چهار سرویس از نخاله های بلوار شاهد به سایت دفن بیست منتقل شده اند.



مدیر چهارمین منطقه شهرداری اضافه کرد: انجام لایروبی در نقاطی مانند بلوار شورا، خیابان آزادی، بلوار مفتح و خیام در کنار محدوده مسجد امیر المومنین به همراه قطع و جمع آوری شاخه های خشک شده در پارک فیروزه، آماده سازی بلوار پلیس راه برای کاشت گل و تکمیل زیرساخت های میدان شهداء از دیگر تلاش های صورت گرفته در اردیبهشت ماه سال جاری محسوب می شوند.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.