امروز: جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

اپلیکیشن شهریار ، همیار مدیریت شهری

در مناطق 5گانه روزانه بيش از 150تن پسماند توليد مي گردد كه اگر به روش اصولي و در ساعت مقرر جمع آوري نگردد علاوه بر ایجاد آلودگيهاي زيست محيطي، مخاطرات بهداشتي و از بين رفتن سرمايه هاي اقتصادي و بوجود آوردن معضلات اجتماعي، باعث تحمیل هزینه های مضاعف و سربار به شهرداری مي شود.

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهرنجف آباد برای اطلاع رسانی و آگاهی شهروندان از زمان و تاریخ جمع آوری زباله سالانه علاوه تبلیغات محیطی( چاپ بنرهای بزرگ و نصب در اماکن خاص و چاپ بنر در ابعاد کوچکتر و نصب آنها سر هر کوچه) ، نسبت به طراحی وچاپ تراکت های تقویم جمع آوری زباله وتوزیع بصورت منزل به منزل اقدام می نماید که گاهاً با از بین رفتن این بنرها و یا توزیع نامناسب تراکت ها این اطلاع رسانی بصورت مناسب انجام نشده و هزینه های سربار را دوچندان نیز می نماید.
در این راستا روابط عمومی شهرداری جهت افزایش بهره وری و اطلاع رسانی اصولی تر و همچنین مدیریت در هزینه ها بر آن شد تا با استفاده از ابزارهای نوین اطلاعاتی نسبت به ساخت اپلیکیشن مخصوص شهرداری با محوریت تقویم جمع آوری زباله اقدام نموده و از مقدار چاپ بنرهای اطلاع رسانی بکاهد.
این مهم علاوه بر کاهش چشمگیر هزینه های مربوط به اطلاع رسانی زمان جمع آوری زباله باعث می شود شهروندان محترم با توجه به کاربردی بودن اپلیکیشن نسبت به بیرون گذاشتن زباله خود از منزل رعایت بیشتری نموده و همین امر موجب کاهش قابل توجه هزینه های سربار جمع آوری زباله در خارج از زمان سرویس دهی شود.
یکی دیگر از مزایای این اپلیکیشن علاوه بر تقویم جمع آوری زباله ،وجود سامانه ارتباط مردمی 137 می باشد.
روابط عمومی شهرداری در راستای تکریم ارباب رجوع و پیگیری دقیق تر مطالبات شهروندان از طریق این سامانه امکانات وسیع تری در اختیار همشهریان محترم قرار داده و شهروندان از طریق این سامانه می توانند شکایات، انتقادات و پیشنهادات خویش را منتقل نمایند.
همچنین شهروندان محترم از طریق این اپلیکیشن می توانند نسبت به پیشرفت فیزیکی پروژه های عمرانی بصورت عکس و مزایدات و مناقصات و اخبار شهرداری مطلع شوند. و همینطور از دیگر موارد این اپلیکیشن ماننداماکن گردشگری همراه با تاریخچه به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی ، پیامهای فرهنگی و نقشه شهر در اختیار شهروندان گرامی می باشد.

   جهت دانلود فایل اندروید کلیک نمائید   


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(3 امتیاز , میانگین: 4.3 از 5)  
۱ دیدگاه
 
us
الهه | ۴ سال پیش
چطور میتونم اپلیکیشن رو دانلود کنم ؟ روی لینک ( جهت دانلود فایل اندروید کلیک نمائید) کلیک میکنم صفحه اصلی پورتال خبری رو میاره
لطفا اصلاحش کنید
۰
۰
 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.