امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
محمد مغزی قائم مقام شهردار نجف آباد در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری گفت

رضایت ۷۰درصدی از نوروز97 + کلیپ جشن سبزه ها

رضایت ۷۰درصدی از نوروز97
قائم مقام شهردار نجف آباد گفت: بیش از هفتاد درصد از شرکت کنندگان در نظر سنجی سازمان رفاهی تفریحی شهرداری، مجموعه برنامه های برگزار شده در نوروز۹۷ را نسبت به سال گذشته بهتر و خیلی بهتر دانسته اند.


 محمد مغزی در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری با اشاره به انجام این نظرسنجی در بین تعدادی از شرکت کنندگان در ویژه برنامه های نوروزی شهرداری بیان داشت: شصت درصد این افراد میزان مفید بودن برنامه ها را خیلی زیاد و نزدیک به سی درصد زیاد دانسته اند و در خصوص بهترین برنامه نیز موسیقی با ۴۶درصد، نمایش با ۲۴ و بازی با ۲۰درصد در جایگاه اول تا سوم قرار دارند.
مغزی میزان رضایت شهروندان از برخورد مسئولان مربوطه را در ۶۲درصد در حد خیلی خوب و در ۳۱درصد به میزان خوب دانست و اضافه کرد: ۵۲درصد نیز تنوع برنامه ها برای سنین مختلف را خیلی زیاد و زیاد دانسته و سی و هفت درصد آن را متوسط اعلام کرده اند. همچنین در خصوص اجرای المان ها و زیباسازی محیط شهر شاهد رضایت خیلی زیاد و زیاد نزدیک به هفتاد و پنج درصد از شرکت کنندگان در نظر سنجی بوده ایم.
شرکت کنندگان در این نظر سنجی پیرامون تاثیر این گونه برنامه ها در نشاط و شادی شهر، در۴۳ درصد آن را خیلی زیاد، در ۳۷درصد زیاد و در پانزده درصد هم آن را متوسط دانسته اند.

استقبال از جشن سبزه ها
قائم مقام شهردار نجف آباد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برپایی جشن سبزه ها و رهاسازی ماهی های سفره عید در یازدهمین روز فروردین امسال گفت: این برنامه که با انتخاب برترین سبزه های ارائه شده و اهدای جوایز در کنار بسته های فرهنگی به صاحبان آن همراه بود، همانند چند سال اخیر با استقبال بسیار خوب شهروندان مواجه گردید.


مغزی ارائه تخم مرغ های رنگی را دیگر بخش برنامه این روز خواند و اظهار داشت: ماهی های تحویل گرفته شده در این روز به برکه باغ گل ها انتقال داده شد تا به ماهی های مربوط به سال های قبل که رشد قابل توجهی نیز داشته اند، اضافه شوند.
وی اضافه کرد: همانند سال های گذشته طی سیزدهمین روز فروردین ماه، تعدادی از کارگران شهرداری با استقرار در خروجی های اصلی شهر نسبت به جمع آوری سبزه های شهروندان اقدام کردند که این کار نقش مهمی در کاهش نازیبایی معابر شهری بر اثر پرت کردن سبزه ها داشت.

نوروز97، شروعی متفاوت برای سالی متفاوت
معاون مالی و اداری شهرداری نجف آباد با اعلام افتتاح رسمی پروژه های مهم ساختمان پنج طبقه حمل و نقل و تقاطع غیر همسطح شهیدان حجتی در آخرین روزهای سال گذشته اظهار داشت: نصب بیش از هفتاد المان نوروزی از دیگر اقدامات شهرداری محسوب می شود که از این میزان، بیست المان برای اولین بار بود که در معرض دید شهروندان قرار می گرفت.
محمد مغزی اضافه کرد: جابه جایی پنج هزار مسافر در ایام نوروز از ترمینال مسافربری ، رشد ۷۵درصدی اسکان در باغ بانوان، ثبت ۲۰۳هزار بازدید نوروزی، برنامه ریزی ویژه جهت اجرای برنامه های متنوع درخصوص میلاد باسعادت حضرت علی(ع) ، فعال شدن 6کیوسک راهنمایی در ورودی های شهر، چاپ چندین هزار نسخه نقشه گردشگری، بروشورهای معرفی جاذبه های گردشگری نجف آباد و پک های فرهنگی نوروزی در کنار نصب نزدیک به هزار و هشتصد پایه فلزی و پرچم ایران بر بالای مزار شهدا از دیگر اقدامات نوروزی شهرداری در سال جاری محسوب می شوند.

لینک آپارات : https://www.aparat.com/v/Bto8H



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.