امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

نجات پرنده حواصیل از منزل مسکونی/ اعطا گواهی آموزش نجات در ارتفاع و چاه

نجات پرنده حواصیل از منزل مسکونی
پرنده سرگردان در یک منزل مسکونی توسط آتش نشانان نجف آباد آزاد شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد ،در ساعت 18:37 ، 28 اردیبهشت ماه، پس از اطلاع رسانی از سوی یک شهروند مبنی بر ورود یک پرنده به داخل منزل مسکونی ایشان،ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی نجف آباد نیروهای نجات ایستگاه شماره یک را به آدرس مورد نظر اعزام کرد. نیروهای آتش نشانی به محض حضور در محل،بوسیله تجهیزات مربوطه پرنده را گرفته و به ایستگاه منتقل کردند وپس از هماهنگی با نیروهای محیط زیست شهرستان پرنده مذکور جهت آزاد سازی تحویل ایشان گرددید.

اعطا گواهی آموزش نجات در ارتفاع و چاه
به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد باتوجه به برگزاری تمرینات نجات در ارتفاع و چاه برای پرسنل عملیاتی سازمان آتش نشانی نجف آباد جهت آمادگی لازم در راستای خدمت رسانی مطلوب تر به شهروندان محترم، سازمان آتش نشانی اقدام به برگزاری آزمون جهت این نیروها برای تکمیل اکیپ نجات سازمان نمود که در این آزمون تعداد 4 نفر از پرسنل امتیاز لازم را کسب نمودند.


 در تاریخ 30/2/97 با حضور رئیس سازمان آتش نشانی سر آتش یار اصغر مهدی پور گواهی آموزش این پرسنل طی مراسمی به ایشان اعطا گردید.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.