امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
قربانعلی مومنی مدیر منطقه چهار شهرداری نجف آباد در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری گفت:

گذری بر عملکرد منطقه چهار / اردیبهشت ماه 1397

کاشت 1750گل در میدان شاهد
مدیر منطقه چهار شهرداری نجف آباد گفت: طی روزهای اخیر و همزمان با آماده سازی میدان شاهد این منطقه، شاهد کاشت بیش از هزار و هفتصد و پنجاه گلدان گل در این نقطه بوده ایم.


قربانعلی مومنی در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری با اشاره به جمع آوری نخاله های موجود در این میدان بیان داشت: پس از تخلیه شش کامیون خاک کشاورزی در این میدان، کار آماده سازی بستر و کاشت گل ها آغاز شد که طی آن ۴۵۰گلدان مروارید، بیش از هزار گلدان جعفری و نزدیک به سیصد گلدان رز کاشته شد.


مومنی آبیاری و نظافت پارک های سطح منطقه در کنار رفت و روب معابر اصلی و فرعی و انجام لایروبی در بلوارهای مطهری، خیام، منتظری و طالقانی را از دیگر فعالیت های انجام شده دانست و گفت: سرویس کامل و راه اندازی آبنمای میدان اربعین (مسجد امام صادق )و میدان ولیعصر (مسجد جامع) در کنار تعویض لامپ های روشنایی گلستان شهداء و انجام برخی تعمیرات در خصوص سیستم برق پارک کتاب از دیگر اقدامات انجام شده محسوب می شوند.

کاشت ۱۵۰درخت در بوستان بهشت
مدیر چهارمین منطقه شهرداری نجف آباد، بخش دیگر صحبت های خود را به درخت کاری صورت گرفته در کنارگذر بوستان بهشت اختصاص داد و اعلام کرد: در روزهای اخیر کار کاشت ۶۵اصله بادام و هشتاد و پنج اصله درخت انار در این محدوده به پایان رسیده و در خصوص میدان شاهد و المان در نظر گرفته برای آن نیز کارهایی مانند بتن ریزی و سنگ کاری حوض، اجرای سنگ فرش، جدول کاری، سیم کشی و نصب چراغ های المان انجام گرفته است.


قربانعلی مومنی اظهار داشت: باز کردن ریسه های معیوب در بلوار شاهد و رفع عیب از ریسه های نصب شده در بلوار انقلاب ، جمع آوری و انتقال نخاله و علف هرز از بلوار انقلاب، اجرای علف زنی در بلوار مطهری از سه راهی اصلی تا میدان توحید و شست و شوی جداول در بلوارهای مطهری و انقلاب از دیگر اقدامات قابل ذکر محسوب می شوند.


مومنی خاطر نشان کرد: پیگیری و انجام نقشه برداری جهت پروژه دفع آب های سطحی بلوار شورا، نقشه برداری از محوطه مجموعه فرهنگی، مذهبی حضرت امیر المومنین واقع در بلوار طالقانی به منظور انجام محوطه سازی در این مجموعه و پیگیری ماشین آلات مورد نیاز برای زیرسازی معابر از طریق سازمان خدمات موتوری شهرداری از دیگر اقدامات شهرداری منطقه چهار طی هفته های اخیر به شمار می آیند.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.