امروز: سه شنبه, ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۰۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

بازدید از کشتارگاه صنعتی نجف آباد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد، چهارشنبه دوم خرداد، مهندس منتظری شهردار نجف آباد بازدیدی از کشتارگاه صنعتی نجف آباد بعمل آورد.
در این دیدار که پوراسماعیلی خزانه دار شورای اسلامی شهر ، فاضل معاون فنی و عمرانی و تنی چند از مدیران شهری حضور داشتند، شهردار ضمن بازدید میدانی از بخشهای مختلف کشتارگاه در جریان روند مباحث عمرانی پروژه قرار گرفت و پیرامون آن به بحث و تبادل نظر پرداختند.


مهندس مسعود منتظری شهردار نجف آباد در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری عنوان داشت : عملیات اجرایی نخستین فاز کشتارگاه صنعتی شهرستان با صرف اعتباری بالغ بر هشت میلیارد تومان به پایان رسیده و در حال حاضر پس از برگزاری مناقصه (قرارداد ساخت ساختمان نهایی شده و خرید تجهیزات آن نیز طی روزهای آتی به اتمام می رسد ) دومین فاز آن به ارزش ۱۲ میلیارد تومان آغاز می گردد.
شهردار نجف آباد گفت : بخش زیادی از بودجه صرف شده در نخستین فاز کشتارگاه، طی پیگیری های صورت گرفته از دفتر مقام معظم رهبری تامین شده و در دومین فاز نیز با صرف بودجه ۱۲ میلیارد تومانی جهت خرید تجهیزات کامل، باقیمانده ابنیه، الکتریکال، مکانیکال، تصفیه خانه عملیاتی می گردد.


وی ادامه داد: سالن اصلی کشتارگاه با مساحتی بیش از ۲۶۵۰ متر مربع در دو طبقه، آغل با مجموع زیربنای 3050 متر مربع، سالن پیش‌سرد با مساحت تقریبی 2000 متر مربع، بخش فرآوری ضایعات در ۷۶۰ متر مربع و قسمت اداری با مساحت ۵۳۰ متر مربع از جمله بخش های در نظر گرفته شده برای کشتارگاه صنعتی نجف آباد محسوب می شود.
شهردار نجف آباد افزود: طی عملیات عمرانی در نخستین فاز این پروژه از ۴۷۰ تن فولاد برای ساخت سازه فلزی آن استفاده شده و نزدیک به ۲۵۰۰ متر مکعب نیز بتن ریزی انجام گرفته است.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.