امروز: پنج شنبه, ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
حسین عزیزخانی مدیر منطقه سه شهرداری نجف آباد در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری

گوشه ای از عملکرد منطقه سه شهرداری نجف آباد /اردیبهشت ماه 97

اجرای ۲۱هزار متر لایروبی در سومین منطقه
مدیر منطقه سه شهرداری نجف آباد گفت: طی یک ماه اخیر بیش از بیست و یک هزار متر از جوی های سطح منطقه  مورد لایروبی قرار گرفته اند که از جمله این نقاط می توان به بلوارهای امام علی، آزادگان، الغدیر، باهنر و منتظری اشاره کرد.


حسین عزیزخانی در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری از بارگیری خاک های مازاد باغچه های بلوار امام علی به عنوان دیگر اقدام انجام شده در این مدت نام برد و اظهار داشت: جمع آوری پایه های فرسوده، تخریب و نصب دریچه دفع آب های سطحی در تقاطع باهنر و سعیدی و همکاری با دانش آموزان در زمان پاکسازی محیط باغات پسته واقع در بلوار آزادگان از دیگر تلاش های قابل ذکر هستند.
عزیز خانی به پاکسازی گل و لای سطح معابر بعد از بارش های بهاری در نقاطی مانند بلوار آزادگان اشاره کرد و گفت: همزمان با بررسی معابر فرعی و اصلی سطح شهر جهت انجام عملیات بهسازی، اقداماتی مانند حفر چاه جذبی در محدوده میدان انقلاب جهت کنترل بهتر روان آب های سطحی به همراه اجرای فنس و غلطک زنی در پارک آبشار بودیم.


انتقال ۱۲۰سرویس انواع نخاله
مدیر سومین منطقه شهرداری همچنین در بخش دیگری از سخنان خود افزود: طی هفته های اخیر بیش از یکصد و بیست سرویس انواع نخاله که بیشتر آن را مواد بارگیری شده مربوط به لایروبی جوی ها تشکیل می داد، از سطح منطقه جمع آوری و به سایت دفن بیست منتقل شده است.
عزیزخانی با اشاره به تجهیز و آمادگی تمامی پرسنل در زمان بارندگی اضافه کرد: از دیگر اقدامات انجام شده در این مدت می توان به اجرای دریچه و جدول در چندین نقطه از بلوار امام علی و بلوار باهنر به همراه به کارگیری کمپرسور برای تخریب جداول و بتن در بلوار آزادگان و خیابان ۱۲۴ بلوار باهنر اشاره کرد.
بارگیری و انتقال لاشه حیوانات به سایت دفن بیست، بارگیری نخاله در بلوار امام علی(ع)، رنگ آمیزی جداول پارک نیما، تخریب تعدادی پل غیر استاندارد در بلوار امام علی، شناسایی و رفع عیب در نقاطی که با آبگرفتگی مواجه بودند به همراه شن ریزی داخل جوی های عمیق از دیگر اقدامات شهرداری منطقه سه طی هفته های اخیر هستند.


نصب ۱۵۰ بنر اطلاع رسانی ساعات حمل زباله
عزیزخانی در بخش پایانی سخنان خود از نصب بیش از یکصد و پنجاه بنر کوچک ویژه اطلاع رسانی چاپ شده توسط روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر در خصوص ساعت و تاریخ جمع آوری زباله در بلوار منتظری گفت و ادامه داد: رنگ آمیزی نیوجرسی های مربوط به بلوار طالقانی، شست و شوی جداول سطح منطقه و آماده سازی بخشی از محیط پارک کوهستان آبشار جهت اجرای فضای سبز از دیگر اقدامات انجام شده هستند.
حسین عزیزخانی از بررسی نامه های مردمی به عنوان دیگر اقدام قابل ذکر نام برد و گفت: تکمیل چاه حفر شده در میدان انقلاب، بررسی حفاری صورت گرفته در خیابان ۱۱۷ و تکمیل تعدادی از فعالیت های عمرانی در نظر گرفته شده برای نقاط مختلف منطقه از دیگر تلاش های قابل ذکر هستند.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.