امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
جلال ربیعی مدیر منطقه یک شهرداری نجف آباد در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری

عملکرد منطقه یک شهرداری نجف آباد در هفته های اخیر

کاشت بیش از ۴۶۰۰گلدان گل در اولین منطقه
مدیر منطقه یک شهرداری نجف آباد گفت: طی هفته های اخیر بیش از چهار هزار و ششصد گلدان گل در نقاط مختلف منطقه یک کاشته شده اند که در این میان نمونه اطلسی با ۲۸۰۰ و جعفری با پانصد گلدان بیشترین تعداد را به خود اختصاص داده اند.

جلال ربیعی در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری از کاشت ۴۵۰ گل نازگوشتی در همین مدت نام برد و گفت: میدان شهداء، زير گذر شهيدان حجتي، قطعه شهدا، باغ ملی، خیابان دلگشا، پارک لاله، بلوار طالقانی، میدان آزادگان، یادمان شهدا و محدوده شهرداری مرکزی از جمله نقاطی هستند که کاشت گل در آن ها انجام شده است.
ربیعی در خصوص نوع گل های کاشته شده نیز اظهار داشت: ژونی بروس، ابری مینیاتوری، گازانیا، پیچ امین الدوله، رز نسترن سفید، شمعدانی و رز مینیاتور قرمز از جمله گونه های منتخب برای کاشت محسوب می شوند.


 اجرای ۲۶هزار متر چمن زنی
ربیعی در بخش دیگری از سخنان خود به اجرای بیش از بیست و شش هزار متر چمن زنی در نقاطی مانند بوستان خدمت، پارک های هزار گل و لاله در کنار محدوده واحد متوفیات اشاره کرد و گفت: در موضوع علف زنی نیز شاهد اجرای 1250متر در بلوار طالقانی و تقاطع غیر همسطح شهیدان حجتی، هفتصد و پنجاه متر در باغ بانوان، بیش از هفتصد متر در بلوار دفاع مقدس و نزدیک به پانصد متر نیز در بلوار فجر بوده ایم.
مدیر اولین منطقه شهرداری نجف آباد به حدود ۲هزار متر مورت زنی در بلوارهای دفاع مقدس، ولیعصر و آیت الله ایزدی در کنار خیابان های شریعتی، شیخ بهایی جنوبی و امام شرقی اشاره کرد و ادامه داد: تعویض پمپ چاه لطفی به همراه اجرای ۱۵۰متر لوله پلی اتیلین به منظور اتصال آن به بلوار فجر، کاشت 68 اصله توت و زیتون تلخ در گلزار شهدا و سم پاشی درختان در بلوار طالقانی و خیابان های دلگشا، قدس و ۱۷شهریور از دیگر اقدامات صورت گرفته در هفته های اخیر هستند.
سم پاشی درختان در نقاط مختلف،


اجرای پانصد متر باغچه در خیابان شریعتی، کاشت ۱۳ اصله درخت برگ مو در پارک لاله و اجرای بیش از 550متر خط انتقال پساب در پارک غدیر از دیگر اقدامات انجام شده در حوزه فضای سبز منطقه یک شهرداری در هفته های اخیر هستند.
انجام ۲۳۰۰متر شست و شوی جداول
جلال ربیعی همچنین به اجرای بیش از دو هزار و سیصد متر شست و شوی جداول در نقاطی مانند بلوارهای آیت الله ایزدی، الغدیر، یادگاران خرمشهر و دفاع مقدس در کنار تقاطع غیر همسطح شهیدان حجتی اشاره کرد و گفت: انجام ۱۴۰۰متر لایروبی، بارگیری سرویس های ضایعات مختلف و نصب بیش از شصت عدد بنر مربوط به اطلاع رسانی تاریخ و ساعت جمع آوری زباله از دیگر اقدامات انجام شده در هفته های اخیر هستند.


ربیعی در خصوص شاخص ترین اقدامات واحد عمران منطقه در این مدت نیز اظهار داشت: انجام زیرسازی در خیابان قائم بلوار ولیعصر، بلوک فرش در خیابان منتظری جنوبی، سنگ فرش در خیابان امام شرقی، لکه گیری در بلوار آیت سرامیک کاری در پارک لاله و انجام درزگیری آسفالت در بلوار یادگاران خرمشهر و خیابان امام از دیگر اقدامات انجام شده هستند.


احداث ۳۵متر کانال دفع آب های سطحی در بلوار فجر به همراه ۱۰متر یو گذاری در همین بلوار و چهار راه نوبهار از دیگر اقدامات انجام شده هستند.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
۲ دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.