امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
محمد مغزی قائم مقام شهردار نجف آباد در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری گفت

تسهیلات پروانه ای شهرداری تا پایان تیرماه

تسهیلات پروانه ای شهرداری تا پایان تیرماه
قائم مقام شهردار نجف آباد گفت: بنابر تدابیر پیش بینی شده و حمایت های شورای محترم اسلامی ، شهروندان می توانند فقط تا پایان تیر ماه سال جاری عوارض مربوط به صدور پروانه های تجاری، مسکونی و کارگاهی را چهل درصد کمتر از نرخ مصوب پرداخت کنند.


محمد مغزی در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری با اشاره به برنامه ریزی انجام شده آنرا فرصت مناسبی جهت ساخت و ساز درفصل مناسب دانست که با منتهی شدن به ایام پایان سال فشارمالی کمتری برخانواده ها تحمیل می گردد.
مغزی از رضایتمندی بیشتر شهروندان بابت تسویه عوارض خود در ماه های ابتدایی سال خبر داد و گفت: میزان این عوارض را استانداری اصفهان بر اساس دفترچه عوارض سالیانه تعیین و ابلاغ می کند.

افزایش کیفی خدمات با یک منطقه کمتر
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری همچنین در خصوص آثار تجمیع شش منطقه قبلی شهرداری در پنج منطقه بیان داشت: با این کار که آثار و نتایج مفید آن به تدریج و به خوبی خود را نشان می دهد، علاوه بر تمرکز بهتر مدیریت شاهد افزایش کیفی خدمات رسانی صورت گرفته به شهروندان نیز هستیم.
مغزی اضافه کرد: بر همین اساس، بستر مناسب تری برای توسعه متوازن مناطق نجف آباد فراهم شده و با صرفه جویی صورت گرفته در هزینه های جاری شهرداری، توان بیشتری برای اجرای طرح های زیرساختی و عمرانی خواهیم داشت.


اشاره به تکمیل و بهره برداری از ساختمان پنج طبقه حمل و نقل در 26اسفند ماه سال گذشته و همزمان با تقاطع غیرهمسطح شهیدان حجتی دیگر مطلبی بود که قائم مقام شهردار نجف آباد با بیان آن اظهار داشت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته قرار است به زودی سازمان های تاکسیرانی، اتوبوسرانی و پایانه ها در کنار مرکز کنترل ترافیک در این ساختمان تجمیع شوند که در همین راستا اساسنامه پیشنهادی وزارت کشور و سازمان دهیاری ها و شهرداری ها بعد از تصویب در شورای اسلامی شهر و استانداری اصفهان برای تایید نهایی به وزارت کشور ارسال شده است.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.