امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

باقیات صالحاتی بنام شهیدان صالحی

حاج علی صالحی پدر دو شهید دوران دفاع مقدس، یک قطعه زمین دو هزار متر مربعی در شمال نجف آباد را برای ساخت فرهنگسرا و مجموعه فرهنگی، ورزشی و اجتماعی به شهرداری نجف آباد اهدا کرد.


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری این کشاورز خیر که دهه هشتم عمر خود را با کشاورزی و دامپروری در کنار تعدادی از فرزندان خود سپری می کند، پیش از این هم موارد متعددی از مشارکتش در ساخت یا تجهیز مساجد سطح شهر به ثبت رسیده، زمین مذکور را به یاد فرزندان شهیدش و با هدف ساخت یک مجموعه عام المنفعه با نام مجموعه «شهیدان صالحین» در اختیار شهرداری نجف آباد قرار داده است.
این زمین در جهت مصارف عمومی شهر و در راستای امور فرهنگی، ورزشی ، اجتماعی از جمله ساخت فرهنگسرا، کتابخانه عمومی و سالن مطالعه، سالن اجتماعات(جهت برگزاری همایشهای مذهبی، اجتماعی، ملی و برگزاری کلاسهای مربوط به معارف مذهبی و غیره) و احداث مرکز ورزشی و سایر امور مربوطه در راستای اهداف فوق و متناسب با نیاز شهر و شهروندان استفاده خواهد شد.
شایان ذکر است این موضوع در هفتاد و یکمین جلسه رسمی شوراي اسلامي شهر نجف‌آباد مطرح که پس از بحث و بررسی مراتب فوق باستتناد بند 14 ماده 80 قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی شهر مورد موافقت قرار گرفت و بتصویب رسید .


شهرداری نجف آباد ابراز امیدواری کرد از ظرفیت خیران و مردم در راستای ساخت مجموعه های عام المنفعه فرهنگی و خدماتی همچون فرهنگسرا ، کتابخانه ، اماکن ورزشی و آتش نشانی با کمک قابلیتها و توانمندیهای مجموعه مدیریت شهری استفاده نماید ، همانگونه که شاهد حضور خیرین معتقدی بوده و هستیم که در مباحث آزادسازیها، تعریض خیابانها و اجرای پروژه های مختلف یاری رسان مدیریت شهر ی بوده اند و با شهرداری مشارکت کرده اند زیرا ایشان بهره مندی شهروندان از ثمره آنرا باقیات صالحاتی برای خویش می دانند.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.