امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

دیدار بمناسبت هفته دولت

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد، چهارشنبه هفتم شهریور ماه ، مهندس ابراهیم ابوترابی ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر نجف آباد، محمد مغزی قائم مقام شهردار، رضایی مدیر روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر نجف آباد با مهندس مجتبی راعی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان دیداری بعمل آوردند.


این دیدار بمناسبت هفته دولت که یادآور یک دولت مکتبی و مردمی و سالروز شهادت شهید رجایی و باهنر است صورت پذیرفت و ایشان این روز را به فرماندار و مجموعه کارکنان فرمانداری تبریک گفتند.
مهندس ابراهیم ابوترابی ریاست شورای اسلامی شهر نجف آباد، در سخنانی ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر ، هفته دولت را نیز به معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان تبریک گفت و در ادامه نیز اعضای شورای اسلامی شهر نیز در سخنانی این روز را تبریک گفتند.
محمد مغزی قائم مقام شهردار نیز ضمن تبریک اعیاد و دهه ولایت و هفته دولت ، در مورد بازدید سردار دکتر بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و هیئت همراه که ششم شهریور ماه درخصوص موزه دفاع مقدس نجف آباد صورت پذیرفته بود مطالب و گزارشی ارایه نمود.
در این دیدار معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان در سخنانی ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد شهیدان رجائی از همراهی شهرداری و شورای اسلامی شهر نجف آباد با مجموعه شهرستان بویژه فرمانداری در همه زمینه ها قدردانی نمود .


راعی بخش دیگر سخنان خود را به دستاوردهای دولت تدبیر و امید و همچنین عملکرد فرمانداری ویژه شهرستان ،پروژه هایی که بمناسبت این هفته کلنگ زنی شده اند و ... ، برنامه ریزی مدون برای ادامه توسعه و پیشرفت شهرستان مخصوصاً در خصوص پروژه های در دست اقدام شهرداری، روند تکمیل و بهره برداری از پروژه های موجود در شهر، پیگیری مشکلات و مسائل موجود و برنامه ریزی مدون جهت برطرف نمودن آنها اختصاص داد.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.