امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
محمد مغزی قائم مقام شهردار نجف آباد در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری گفت :

تکمیل مجموعه فرهنگی در منطقه سه نجف آباد

سه شنبه دهم مهرماه، محمد مغزی قائم مقام شهردار در بازدید از عملیات عمرانی کتابخانه عمومی علامه دهخدا در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد گفت:بر اساس نیازسنجی در منطقه سه شهرداری نجف آباد، بهسازی و نوسازی کتابخانه دهخدا و ارتقا به مجموعه فرهنگی که با ساختاری جدید آماده خدمت رسانی به کودکان،نوجوانان و خانواده ها می باشد عملیاتی گردید.

رییس هیئت مدیره سازمان رفاهی و تفریحی از تجهیز، و راه اندازی سالن همایش ۲۰۰ نفره با امکانات به روز صوت و تصویرخبر داد و از دیگر اقدامات بهسازی و نوسازی این مجموعه : رنگ آمیزی کل مجموعه و سالن های مطالعه و مخزن ،نصب دوربین در تمام مجموعه و محوطه ، ایزوگام سقف، تعمیر و بهسازی سرویس های بهداشتی و آبدارخانه ، تعویض سیستم روشنایی سالن های مطالعه و تجهیز به smd و کم مصرف و ... نام برد.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری نجف آباد افزود : در راستای نیل به شهری خلاق به طور یقین این خلاقیت باید در سنین پایین خود را نشان دهد، بر این اساس باید فضا و بستر برای کودکان مهیا شود تا کودکان با افکار خلاق بتوانند آینده شهر را بسازند در همین جهت تعریف فضاهایی با کاربرد خانه خلاقیت کودک و کلاس های آموزشی و... نیز در این مجموعه فرهنگی لحاظ گردیده است.

محمد مغزی در پایان گفت : امروز جنس افتتاح پروژه ها متفاوت است و با وجود اینکه مباحث فرهنگی برای مدیریت شهری هزینه دارد اما اقدامی مناسب برای ارتقا رشد فکری کودکان و نوجوانان و خانواده ها محسوب می شود و با عزمی راسخ در این مسیر حرکت میکنیم.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.