امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کتابخانه فتاح الجنان شهر نجف آباد با بیش از دو هزار ۵۰۰نسخه کتاب به خط بریل جوابگوی بخش قابل توجهی از نیاز‌های روشندلان این شهر است.

میزبانی کتابخانه فتاح الجنان نجف آباد از روشندلان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اصفهان؛ شهردار نجف آباد با بیان اینکه مجموعه فرهنگی و کتابخانه شهیدان فتاح الجنان سال91 با زیربنای600مترمربع و در دو طبقه به بهره برداری رسیدگفت: در بخشی از این کتابخانه دو هزار و 500نسخه کتاب در قالب 400عنوان به شهروندان نابینا و کم بینا ارائه می شود.
مسعود منتظری آموزش خط بريل و كامپيوتر در کنار ارائه انواع لوح فشرده و نوار صوتی را از دیگر خدمات کتابخانه نابینایان بیان کرد و افزود: این کتابخانه با بیش از 900عضو امکان امانت دادن 5هزار و 600جلد کتاب در موضوعات مختلف را دارد.


وی با اشاره به اینکه بیش از 100روشندل از خدمات این کتابخانه استفاده می کنند گفت: سالن های مطالعه خواهرا ن و برادران با ظرفیت 40نفر در هر بخش در این کتابخانه فعال است.
منتظری افزود: جلسات مشاوره ویژه روشندلان و فراهم شدن بستر پیاده سازی کتاب های مختلف به صورت فایل صوتی به عنوان دیگر امکانات فراهم شده در بخش ویژه روشندلان این مجموعه است.
این مجموعه فرهنگی همه روزه از ساعت 7ونیم صبح تا شش و نیم بعدازظهر پاسخگوی مراجعان است.

 لینک آپارت : https://www.aparat.com/najafabadm



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.