امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
مهندس محمد مهدی فردوسی مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری نجف آباد در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری گفت:

برگزاری تورنومنت بازی و خلاقیت در نجف آباد

برگزاری تورنومنت بازی و خلاقیت در نجف آباد
مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری نجف آباد گفت : از ابتداي آبان تا بهمن ماه بیش از چهل و شش ویژه برنامه مختلف با عنوان تورنومنت بازی و خلاقیت در سطح شش زیر مجموعه سازمان برگزار خواهد شد.
محمد مهدی فردوسی مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری با اشاره به فراهم بودن زیرساخت های مورد نیاز چنین حرکتی در سطح سازمان افزود: ۱،۲،۳ بازی، یادگیری با طعم لذت، شهد شیرین دومینو، کلبه مشاغل، پاتوق صمیمی مادر و کودک در کنار من مامان و بازی از جمله عناوین بازی های در نظر گرفته شده هستند.


فردوسی اضافه کرد: به همین منظور و با توجه به امکانات فراهم شده طی چند سال اخیر، مراکزی همچون کتابخانه و مجموعه فرهنگی شهید امامی، فرهنگ، علامه دهخدا و فتاح الجنان به همراه خانه کودک شکوفه و رستوران بازی و کتاب کندو از این برنامه ها میزبانی خواهند کرد.
آموزش مدیریت مراکز آموزشی و تفریحی
مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری نجف آباد ادامه سخنان خود را به برگزاری استارت آپ آموزشی تفریحی با موضوع آموزش شیوه مدیریت مراکز آموزشی و تفریحی اختصاص داد و خاطر نشان کرد: علاقه مندان برای شرکت در این کلاس ها که روزهای پنج شنبه و جمعه یکم و دوم آذر ماه برگزار خواهد شد تا ۲۵آبان فرصت ثبت نام در مجموعه فرهنگسرای خارون را خواهند داشت.
فردوسی با اشاره به استقبال بسیار خوب مدارس و دیگر مراکز فعال از ویژه برنامه های ارائه شده در این خصوص بیان داشت: در بازه زمانی اول آبان تا پايان بهمن ماه سال جاری، علاوه بر ویژه برنامه هایی که طی روزهای اعلام شده برگزار خواهد شد، زیر مجموعه های سازمان برنامه روزانه خود را هم ادامه خواهند داد که از جمله آن می توان به "من، مامان و بازی" در دوشنبه اول هر ماه و " ۱،۲،۳ بازی"در پنج شنبه هر هفته به میزبانی رستوران بازی و کتاب کندو اشاره کرد.


خانه کودک شکوفه در فرهنگسرای شهید محمد منتظری نیز پنج شنبه ها به صورت یک هفته در میان میزبان برنامه کلبه مشاغل یا دنگ دنگ دنگ بازی شادی خواهد بود.


اختتاميه تورنومنت خلاقيت با ماراتون استاني خلاقيت
مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری نجف آباد گفت: اختتاميه تورنومنت خلاقيت در ابتداي اسفندماه تحت عنوان ماراتون استانی بازی و خلاقیت در تاريخ دوم اسفندماه به میزبانی رستوران بازی های فکری کندو برگزار خواهد شد.


فردوسی در پایان گفت: باطراحی، ساخت و تجهیز رستوران بازی های فکری کندو در محل فرهنگسرای خارون ،خانه کودک شکوفه در فرهنگسرای شهید محمد منتظری و راه اندازی اولین مکتب خانه علوم خواجه نصیر الدین طوسی در محل خانه تاریخی نوریان به نوعی پازل خلاقيت تکمیل شد.


شایان ذکر است بيش از ١٥هزار نفر در ٤٠برنامه بازي و خلاقيت از ابتداي سال ٩٧تا پايان شهريورماه حضور یافته اند.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.