امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد

هشتاد و پنجمین جلسه رسمی شوراي اسلامي شهر نجف‌آباد

پس از حمد و ثنای قادر متعال و درود و سلام و صلوات بی پایان بر محمد و آل محمد (ص)، هشتادو پنجمین (85) جلسه رسمی شورای اسلامی شهر نجف آباد روز شنبه مورخ 14/7/97 ساعت 16 با تلاوت آیاتی چند از کلام اله مجید آغاز گردید. سپس جناب آقای مهندس ابوترابی ریاست محترم شورای اسلامی شهر ضمن عرض سلام و خیرمقدم خدمت اعضاء محترم شورای اسلامی شهر و میهمانان ارجمند دستور کار جلسه را مطرح فرمودند.

*مشروح مذاکرات ، تصمیمات و مصوبات جلسه 85:

*در ابتدا جناب آقای مهندس ابوترابی ریاست محترم شورای اسلامی شهر گزارشی از جلسه تودیع و معارفه رئیس سازمان آب و فاضلاب نجف آباد ارائه نمودند . همچنین به توضیحاتی درخصوص صحبتهای ایشان با جناب آقای مهندس امینی ریاست آبفای استان پیرامون اهمیت احداث فاضلاب در شهر –نحوه محاسبه قبوض و مسائل حاکم برآن و گزارشی از پیشنهادات خود برای ارائه تخفیفات و نحوه محاسبه هزینه جهت ترغیب مردم برای اتصال به شبکه فاضلاب ارائه نمودند .


 

*سپس با دعوت و هماهنگی قبلی جناب آقای مهندس احمدی معاونت محترم شهرسازی شهرداری باتفاق مشاورین محترم نقش جهان پارس پیرامون طرح تفصیلی جدید در جلسه رسمی شورا حضور بهم رساندند. سئوالاتی که اعضاء محترم شورا مطرح نمودند در خصوص محدود کردن حد و حدود شهر ، کاهش ارتفاع ساخت ، تعریف گذرها ، به صورت دقیق و برمبنای نیاز شهر و ممنوعیت بالکن در گذر بود . جناب آقای مهندس احمدی معاونت محترم شهرسازی اشاره نمودند که به این علت که هزینه طراحی طرح تفصیلی برای شهرداری نسبتاً سنگین بوده شهرداری طرح را گام به گام انجام داده است . در حال حاضر منطقه 2 در حال انجام است و همچنین اولویت نقشه­های به روز رسانی در حال تهیه است . وی همچنین توضیح داد که آیتم بالکن در گذر در شورای عالی شهرسازی کشور حذف شده است آقای مهندس ابوالحسنی نماینده شرکت مشاورین نقش جهان پارس گزارشی از پیشرفت طرح تفصیلی به شورا ارائه نمودند و گفتند جمع آوری اطلاعات در منطقه 2 شهرداری مطابق قرارداد در حال انجام است . وی گزارشی از وضعیت اراضی نجف آباد ( محدوده بافت فرسوده و میزان آن ) ارائه نمودند و ازکل 6385 هکتار محدوده شهری ، محدوده بافت تاریخی 251 هکتار ، بافت فرسوده کل شهر 457 هکتار و بافت فرسوده مرکز شهر 418 هکتار می باشد .

*درخواست خانم ... به شماره 2361/97 مورخ 11/7/97 دبیرخانه شورا مطرح که پس از بحث و بررسی مقرر گردید ایشان به کمیته امداد امام خمینی (ره ) و خیریه امام حسین (ع) معرفی گردند .

*نامه شماره 6454/1/2059 مورخ 9/7/97 فرمانداری محترم ویژه شهرستان موضوع بزرگداشت هفته پدافند غیر عامل نظر به اهمیت موضوع مقرر گردید شهرداری گزارش اقدامات انجام شده در این خصوص را به شورا ارسال نماید .

*نامه شماره 37089/97 مورخ 3/7/97 شهرداری موضوع غرفه اغدیه فروشی واقع در پارک کوهستان طرف قرارداد آقای ... مطرح که پس از بحث و بررسی مقرر گردید جلسه ای در محل سازمان رفاهی تفریحی برگزار و از متقاضی و اعضاء این شورا نیز دعوت بعمل آید . و در نهایت هر گونه پیشنهاد توسط شهرداری به شورا لایحه گردد .

سپس نامه ها و لوایح واصله به دبیرخانه شورای اسلامی شهر مورد بررسی قرار گرفت و بشرح ذیل اتخاذ تصمیم گردید:

1-نامه شماره 38559/97 مورخ 8/7/97 شهرداری ( به شماره 2357/97 مورخ 10/7/97 دبیرخانه شورا ) با عنایت به انجام مقدمات لازم جهت احداث پروژه مشارکتی ساختمان تجاری ، اداری و پارکینگ در چهارراه شهرداری ( ساختمان فعلی شهرداری ، و پارکینگ جانبی آن) و پیگیری شهرداری در زمینه جذب سرمایه گذار و همچنین تغییر کاربری زمین مربوطه ، موضوع "اختصاص درآمد حاصله از این پروژه جهت تأمین بخشی از هزینه­های احداث پروژه قطار شهری اصفهان به نجف آباد" مطرح که پس از بحث و بررسی باستناد بند 8 ماده 71 قانون وظایف شوراهای اسلامی شهر مورد موافقت قرار گرفت و بتصویب رسید .

ختم جلسه: جلسه ساعت 19 با ذکر صلوات برمحمد وآل محمد (ص) خاتمه یافت.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.