امروز: پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

ساماندهی خیابان امام شرقی + فیلم

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری در راستای بهسازی و زیباسازی معابر شهری و به منظور گسترش فرهنگ ورزش همگانی با اتمام فازهای طراحی و مطالعاتی پروژه ساماندهی خیابان امام شرقی حد فاصل تقاطع 22بهمن تا میدان آزادگان، مناقصه انتخاب پیمانکار این انجام شدکه با نهایی شدن آن فاز عملیاتی پروژه در دستور کار قرار گرفت.
تعریض 3متری خیابان امام طی این طرح طبق برنامه ریزی صورت می گیرد و فضای سبز موجود در این محدوده حفظ شده و علاوه بر دو باند پیاده روی در طرفین خیابان، شاهد اجرای یک باند ویژه دوچرخه سواری در بخش جنوبی مسیر خواهیم بود که با اتصال به محور سلامت در باند غربی بلوار طالقانی، تا بوستان خدمت ادامه خواهد داشت.


یکی از امتیازات اجرای این پروژه، فراهم شدن مسیری ایمن برای دوچرخه سواری و پیاده روی شهروندان در بخشی از یک رینگ تفریحی است که این امر همزمان با بهبود عبور و مرور شهری در این مسیر مهم اتفاق خواهد افتاد.
در مطالعات صورت گرفته تلاش شده ضمن حفظ مسیر یک طرف تردد وسایل نقلیه به سمت میدان آزادگان، در هر دو طرف مسیر با کمترین هزینه اجرایی مبلمان شهری ویژه ای اجرا می شود که به واسطه آن شهروندان و گردشگران متمایل به طی کردن پیاده این مسیر در دو باند شمالی و جنوبی از خدمات ارائه شده ویژه گردشگران بهره مندشوند که در این صورت شاهد تحولی اساسی در چهره این قسمت شهر خواهیم بود.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.