امروز: سه شنبه, ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۰۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
جلال ربیعی مدیر منطقه یک شهرداری نجف آباد در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری

گذری برعمکرد منطقه یک / اولین ماه پاییز

اجرای بیش از 2300 تن آسفالت در اولین منطقه شهر
مدیر منطقه یک شهرداری نجف آباد گفت: طی دو ماه گذشته شاهد اجرای بیش از دو هزار و سیصد تن آسفالت در نقاط مختلف منطقه به صورت لکه گیری یا اجرای روکش بوده ایم که بیشترین سهم از این میزان مربوط به باندهای شرقی و غربی بلوار آیت نجف آبادی با نزدیک به 1500 تن آسفالت بوده است.


جلال ربیعی در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری با اشاره به انجام نزدیک به 3400 تن تراش آسفالت در این مسیر بیان داشت: همزمان نزدیک به یازده تن به صورت لکه گیری در سطح منطقه انجام شده، ۱۴۸ تن برای اجرای روکش در کوچه سانحی (مدرسه کامرانی) به همراه خیابان ۲۲بهمن و کنار خیابان شریعتی در محدوده طرح ساماندهی قنات شیربچه مصرف شده و در بن بست مرادی نیز پس از انجام ۶۴۰ متر مربع زیرسازی شاهد اجرای هفتاد تن آسفالت بودیم.


ربیعی از مصرف ۱۵ تن آسفالت برای تکمیل عملیات بهسازی محدوده ریزش کرده قنات شیربچه در تقاطع خیابان های شریعتی و ۲۲ بهمن خبر داد و اضافه کرد: علاوه بر خیابان آبشار که شاهد اجرای ۳۲۰ تن آسفالت سرد در آن بودیم، طی عملیات بهسازی کوچه صفا نیز بیش از شصت و چهار تن آسفالت استفاده شد. 

تخریب پیاده رو، اجرای ۲۵۰ متر کانیو گذاری، صد متر جدول گذاری و هفتاد متر مکعب تخریب و زیرسازی کانال دفع آب های سطحی از دیگر اقدامات انجام شده طی پروژه بهسازی کوچه صفا هستند.

 
۴۰ هزار متر شست و شوی جداول
ربیعی در ادامه سخنان خود افزود: انجام شست و شوی جداول به میزان ۹هزار متر طول در خیابان امام و دکتر شریعتی، ۷۵۰۰ متر در بلوار های آیت الله ایزدی و الغدیر به همراه ۸۸۰۰ متر در بلوارهای طالقانی و دفاع مقدس و نزدیک به ۱۱ هزار متر در نقاطی مانند خیابان دلگشا، شیخ بهائی جنوبی و مرکزی، فردوسی مرکزی، بازار، منتظری شمالی و نوبهار از دیگر بخش های عملکرد شهرداری منطقه یک ظرف هفته های گذشته محسوب می شود.


ربیعی به هرس درختان پارک لاله و بلوار طالقانی اشاره داشت و افزود: علف زني و جمع آوري ضايعات پارك غدير و بلوار فجر، اجرای شبکه آبیاری قطره ای باغچه های قطعات شماره یک و دو و حذف گل های خشک و بیل زنی دیگر باغچه های گلستان شهداء، سرویس کلی و نظافت نازل های آبنماهای میدان آزادگان و بسیج و شست و شوی استخر آب پارک لاله از دیگر اقدامات قابل ذکر در این مدت محسوب می شوند.


انجام بیش از 1700 متر مکعب خاکبرداری و زیرسازی در ادامه مسیر بلوار فجر، اصلاح دهها متر از جداول سطح منطقه، اجرای یکصد متر مربع ایزوگام مربوط به سرویس بهداشتی پارک لاله، انجام شانزده متر نصب قطعات یو شکل در بلوار فجر، هشتاد متر مکعب پلاستر زنی در کانال دفع آب های سطحی میدان شهداء، نصب یک عدد پل فلزی در خیابان حافظ و سم پاشی گل های رز نسترن در بلوارهای فجر، آیت الله طالقانی و الغدیر از دیگر اقدامات انجام شده هستند.
جمع آوری و انتقال 223 سرویس ضایعات مختلف
ربیعی در بخش پایانی سخنان خود اظهار داشت: در همین مدت بیش از دویست و بیست و سه سرویس انواع ضایعات شامل شاخ و برگ درختان، ضایعات ساختمانی مربوط به پروژه های عمرانی یا رها شده در نقاط مختلف، مواد مربوط به لایروبی جوی های سطح شهر و ضایعات مربوط به نظافت معابر و فضای سبز از نقاط مختلف جمع آوری و برای دفن بهداشتی و ایمن به سایت دفن بیست منتقل شده است.


مدیر منطقه یک شهرداری نجف آباد خاطر نشان کرد: از دیگر تلاش های صورت گرفته در این مدت می توان به شست و شو و آبگیری آبنماهای میادین آزادگان و امام خمینی به همراه بوستان خدمت، اجرای دویست متر شبکه آبیاری فضای سبز در خیابان ۲۲ بهمن جنوبی، انجام تعمیرات شبکه آبیاری فضای سبز در نقاطی مانند پارک لاله و خیابان های امام خمینی و دکتر شریعتی به همراه رفع موارد اتصالی و برقراری سیستم روشنایی در نقاط مختلف منطقه اشاره کرد.


وی همچنین اضافه کرد: شست و شوی تابلوهای ترافیکی و اسامی معابر اصلی و فرعی، حذف تبلیغات غیر قانونی و تمیز کردن مبلمان شهری درگیر شده در این تبلیغات، شست و شوی گلزار شهدا و مجموعه یادمان شهدا، انجام بیست متر بند کشی جداول راستگرد تقاطع شیخ بهایی و بلوار ولیعصر، اجرای ۱۴۰۰ متر مربع زیرسازی در خیابان بوستان به همراه تخریب بلوک فرش فرسوده و اجرای بلوک فرش جدید از دیگر اقدامات انجام شده در این مدت هستند.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.