امروز: سه شنبه, ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۴ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۳ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
حسین عزیزخانی مدیر منطقه سه شهرداری نجف آباد در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری

گذری برعمکرد منطقه سه / اولین ماه پاییز

اجرای 42هزار متر مربع عملیات تسطیح در منطقه سه
مدیر منطقه سه شهرداری نجف آباد گفت: طی هفته های گذشته بیش از چهل و دو هزار متر مربع عملیات تسطیح و زیرسازی در نقاط مختلف منطقه انجام شده که شاخص ترین بخش آن مربوط به جاده خاکی ارتباطی با شهر گلدشت با مجموع ۳۰هزار متر مربع عملیات تسطیح بوده است.


حسین عزیزخانی در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری گفت: تسطیح شانه خاکی میدان انقلاب به سمت میدان معلم به مساحت دوازده هزار متر مربع و انجام عملیات زیرسازی در سومین بن بست از خیابان سروستان 12 از دیگر اقدامات صورت گرفته در این خصوص هستند.
عزیزخانی از اجرای یکصد و بیست و پنج متر کانیو دو طرفه در بن بست مورد اشاره در خیابان سروستان۱۲ سخن گفت و اضافه کرد: تسطیح کف و بدنه کانال آب موجود در شمال منطقه به سمت گلدشت، جمع آوری منظم و نصب مجدد اقلام مربوط به مناسبت های مختلف مانند بنر و پرچم، شست و شوی تمامی خط کشی های عابر پیاده، نصب بنر در وردی مدارس به مناسبت آغاز سال تحصیلی و آماده باش کامل در کنار خدمت رسانی گسترده پرسنل در زمان برگزاری ویژه برنامه های محرم و صفر از دیگر اقدامات قابل ذکر به شمار می آیند.

ادامه فعالیت های عمرانی در پارک کوهستانی آبشار
عزیزخانی همچنین با اشاره به استقبال بسیار خوب شهروندان از مجموعه زیرساخت های فراهم شده در پارک کوهستانی آبشار اعلام کرد: فعالیت های عمرانی در این مجموعه جهت ارتقاء کیفیت خدمات ارائه شده همچنان ادامه دارد به طوری که طی هفته های گذشته شاهد اقداماتی مانند اجرای ده ها متر فنس به همراه حفاری بیش از ۱۵۰ متر کانال ویژه دفع آب های سطحی در این مجموعه بوده ایم.
عزیزخانی از پاکسازی زمین بایر کنار دبیرستان امام رضا و انتقال پانزده سرویس از نخاله های مربوط به این اقدام خبر داد و گفت: جمع آوری پانزده مورد سبد زباله فرسوده به منظور جایگزینی یا بهسازی آن ها، جمع آوری و انتقال ده مورد لاشه حیوان به سایت دفن بیست، نصب ۹ دال بتنی در خیابان طالقانی ۳، بیش از شصت متر جدول گذاری در پارک دانشجو، خیابان جوانان و ویلا به همراه کوچه کلانتری از دیگر اقدامات انجام شده در این مدت هستند.
جدول گذاری، بلوک چینی و اجرای کانیو در بلوار طالقانی از دیگر بخش های عملکرد عمرانی شهرداری منطقه سه در هفته های اخیر محسوب می شود.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.