امروز: چهارشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۵ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

هشتاد و هفتمین جلسه رسمی شوراي اسلامي شهر نجف‌آباد

پس از حمد و ثنای قادر متعال و درود و سلام و صلوات بی پایان بر محمد و آل محمد (ص)، هشتادو هفتمین (87) جلسه رسمی شورای اسلامی شهر نجف آباد روزدوشنبه مورخ 23/7/97 ساعت 16 با تلاوت آیاتی چند از کلام اله مجید آغاز گردید. سپس جناب آقای مهندس ابوترابی ریاست محترم شورای اسلامی شهر ضمن عرض سلام و خیرمقدم خدمت اعضاء محترم شورای اسلامی شهر و میهمان ارجمند دستور کار جلسه را مطرح فرمودند.

*مشروح مذاکرات ، تصمیمات و مصوبات جلسه 87:

*در ابتدا جناب آقای شریعتی نیا ریاست محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نجف آباد در جلسه رسمی شورا با دعوت و هماهنگی قبلی حضور بهم رساندند . جناب آقای مهندس ابوترابی پس از عرض سلام و خیرمقدم خدمت ایشان در خصوص نحوه سرکشی به خانواده های معزز شهداء توضیحاتی از ایشان خواستند . جناب آقای شریعتی نیا عنوان نمودند که نجف آباد در حال حاضر 2000 شهید می باشد که 1513 نفر از والدین شهداء در قید حیات هستند و 4200جانباز دارد که تقریباً با نسبتی مساوی بالای 25 و زیر 25% می باشند . 103 نفر جانباز 70% هست ، تعداد خانواده های دارای 2 شهید 213 می باشد و خانواده های 3 شهیدی 13 و یک خانواده چهار شهیدی(خانواده حجتی ) در نجف آباد می باشند . تعداد مفقود الاثر 19 نفر می باشد .


 

آقای شریعتی نیا اشاره نمودند که روزانه 2 اکیپ دیدار داریم که 8 دیدار از خانواده شهداء و جانبازان انجام می گیرد و در صورت تمایل اعضاء محترم شورا می توانند در این دیدارها شرکت نمایند . در نهایت هرکدام از اعضاء سوالات خود را درخصوص نحوه رسیدگی به خانواده محترم شهداء ، جانبازان و ایثارگران معزز و اینکه چه امکاناتی برای ایشان فراهم نموده اند مطرح نمودند . همچنین درخصوص بیمه این عزیزان سئوال گردید . در نهایت اعضاء محترم شورا ضمن تشکر از ایشان ، آمادگی خویش را جهت هرگونه همکاری اعلام نمودند .

سپس نامه ها و لوایح واصله به دبیرخانه شورای اسلامی شهر مورد بررسی قرار گرفت و بشرح ذیل اتخاذ تصمیم گردید:

1-نامه شماره 41606 /97 مورخ21/7/97 شهرداری (به شماره 2522/97 مورخ 22/7/97 دبیرخانه شورا) باعنایت به اینکه سازمان اتوبوسرانی شهرداری در نظر دارد باستناد مصوبه مورخ 3/7/97 هیأت مدیره سازمان پس از اخذ نظریه کارشناسی نسبت به واگذاری بهره برداری از پارکینگ تعمیرگاه ( ترمینال ) از طریق مزایده عمومی تا زمان اجرای طرح مترو اقدام نماید مطرح که پس از بحث و بررسی مراتب فوق مورد موافقت قرار گرفت و بتصویب رسید .

2-نامه شماره 41611/97 مورخ 21/7/97 شهرداری ( به شماره 2523/97 مورخ 22/7/97 دبیرخانه شورا) با عنایت به اینکه سازمان اتوبوسرانی شهرداری در نظر دارد باستناد مصوبه مورخ 10/7/97 هیأت مدیره سازمان پس از اخذ نظریه کارشناسی نسبت به فروش تجهیزات سیستم کارواش و ورقهای مستعمل سقف و لوله های تعمیرگاه و ترمینال از طریق مزایده عمومی اقدام نماید مطرح که که پس از بحث و بررسی مراتب فوق مورد موافقت قرار گرفت و بتصویب رسید .

3-نامه شماره 41534/97 مورخ 21/7/97 شهرداری ( به شماره 2524/97 مورخ 22/7/97 دبیرخانه شورا) با عنایت به اینکه سازمان پایانه های مسافربری شهرداری در نظر دارد باستناد مصوبه مورخ 15/6/96 هیأت مدیره سازمان پس از اخذ نظریه کارشناسی نسبت به واگذاری بهره برداری از غرفه های اغذیه فروشی شماره 25 و محوطه پایانه مسافربری از طریق مزایده عمومی اقدام نماید مطرح که پس از بحث و بررسی مراتب فوق مورد موافقت قرار گرفت و بتصویب رسید .

ختم جلسه: جلسه ساعت 19 با ذکر صلوات برمحمد وآل محمد (ص) خاتمه یافت.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.