امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
محمد مغزی قائم مقام شهردار و معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری نجف آباد در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری گفت :

شهرداری خوش قول، شهروند خوش حساب

قرعه کشی جوایز جشنواره نوسازی در آذرماه
 قائم مقام شهردار نجف آباد گفت: قرعه کشی چهارمین جشنواره شهروندان خوش حساب عوارض نوسازی و عمران شهری 97 با عنوان شهروندان خوش حساب، طی آخرین روزهای ماه جاری به میزبانی سالن شهروند و با حضور نمایندگان شهرداری، شورای اسلامی شهر، دادگستری و فرمانداری برگزار خواهد شد.


محمد مغزی با اشاره به توزیع 78339 قبض عوارض نوسازی مرحله اول در سطح مناطق پنج گانه و متوسط مشارکت سی و پنج درصدی شهروندان نجف آبادی در پرداخت این عوارض گفت: با وجود این که در سطح کشور میزان مشارکت مردم حدود سی درصد است، طی سال گذشته در مجموع بیش از ۳میلیارد تومان از همین محل به اجرای طرح های عمرانی سطح شهر کمک شد.


مغزی از تاکید مجموعه مدیریت شهری در خصوص اجرای کامل و دقیق قانون در خصوص مصرف عوارض نوسازی پرداخت شده هر منطقه در امور عمرانی همان محدوده سخن گفت و اظهار داشت: ریالی از عوارض پرداختی شهروندان هر منطقه در امور عمرانی دیگر مناطق یا حتی هزینه های جاری همان منطقه نیز مصرف نخواهد شد و مردم با مشارکت بیشتر در این موضوع می توانند زمینه ساز تقویت زیرساخت های عمرانی منطقه خود باشند.
دو مرحله ای شدن پرداخت عوارض و رشد مشارکت مردم
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری نجف آباد همچنین گفت: با توجه به درخواست های متعدد مردم، امسال برای اولین بار در تاریخ شهرداری نجف آباد موضوع پرداخت عوارض نوسازی به صورت دو مرحله ای اجرا شده که این امر علاوه بر افزایش شانس برنده شدن شهروندان خوش حساب، زمینه رشد مشارکت مردم را هم فراهم کرده به طوری که در هشت ماه نخست سال جاری این میزان در مقایسه با مدت زمان مشابه حدود چهل و نه درصد رشد داشته است.


مغزی انگیزه بیشتر شهروندان از مشارکت در پرداخت این عوارض را انجام گسترده و متوازن فعالیت های عمرانی در سطح مناطق پنج گانه دانست و خاطر نشان کرد: امسال، قرعه کشی در دو مرحله انجام خواهد شد و شهروندانی که قبوض شش ماهه اول و دوم خود را پرداخت کنند، در مجموع سه بار شانس برنده شدن خواهند داشت. در خصوص کسانی که پرونده آن ها در شهرداری نقص دارد، پایین قبض تاکید شده که برای شرکت در قرعه کشی به شهرداری مراجعه و تکمیل پرونده کنند ولی در خصوص سایر شهروندان چنین کاری نیاز نیست.


معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری نجف آباد گفت: امسال هشت دستگاه دوچرخه، همین تعداد لوازم خانگی ایرانی و هشت کمک هزینه ایرانگردی در کنار پنج دستگاه پراید به عنوان جوایز پرداخت کنندگان قبوض نوسازی در نظر گرفته شده که در اولین مرحله قرعه کشی که اواخر آذر ماه برگزار خواهد شد، دو خودروی پراید به همراه بخشی از جوایز به نفرات برگزیده اهدا خواهد شد.
شهروندانی که عوارض نوسازی خود را در زمان مقرر پرداخت کنند از ۱۰درصد جایزه خوش حسابی برخوردار خواهند شد .


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(1 امتیاز , میانگین: 4.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.