امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
مهندس مسعود منتظری نجف آبادی شهردار نجف آباد در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری

تحرک در بزرگترین کشتارگاه غرب استان

تحرک در بزرگترین کشتارگاه غرب استان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد، چهارشنبه21 آذرماه ، مهندس مسعود منتظری نجف آبادی شهردار نجف آباد از روند اقدامات درحال انجام کشتارگاه صنعتی نجف آباد بازدیدی بعمل آورد و بازدیدی نیز سه شنبه 27 آذرماه بهمراه جلسه با پیمانکاران این پروژه انجام گردید.

در این بازدیدها که مغزی قائم مقام شهردار، مهندس فاضل معاون امورزیربنایی و حمل و نقل شهری و جمعی از مدیران شهری حضور داشتند از روند امور و پیشرفت و نقاط ضعف و قوت پروژه بصورت میدانی بازدید شد.

مهندس منتظری در این خصوص گفت : عملیات اجرایی اولین فاز کشتارگاه صنعتی نجف آباد با صرف اعتبار بالغ برهشت میلیارد تومان به پایان رسیده و در حال حاضر دو مناقصه دومین فاز آن به ارزش ۱۲ میلیارد تومان شامل خرید تجهیزات و تکمیل ساختمان و ابنیه برگزار و تعیین پیمانکارصورت گرفته و قرارداد آن انجام شده و درحال کار می باشند.

بخش زیادی از بودجه صرف شده در اولین فاز کشتارگاه، طی رایزنی های گسترده صورت گرفته از طریق دفتر مقام معظم رهبری تامین شده و در دومین فاز نیز قرار است با صرف بودجه ۱۲میلیارد تومانی علاوه بر ساخت تصفیه خانه و بخش های دیگری از این مجموعه، تجهیزات مورد نیاز آن هم خریداری و نصب گردد.

شهردار گفت تجهیزات کشتارگاه هم اکنون در حال نصب می باشند ، آغل کشتارگاه  ، مراحل نازک کاری سالن کشتار و اداری به اتمام رسیده و نمای بیرونی کشتارگاه نیز در حال انجام است.

وی افزود قسمت سردخانه در حال نصب ساندویج پنل(عایق) است و مناقصه 9میلیارد تومانی موتورخانه آن در چند روزآتی برگزار می گردد تا همزمان با اتمام آن نیز موتورخانه به بهره برداری برسد.

شهردار نجف آباد درباره آب کشتارگاه گفت: با مذاکرات صورت گرفته ، آب و فاضلاب استان متعهد به تأمین آب آشامیدنی و مصرفی به اندازه 500 مترمکعب در 24 ساعت شده است ، پساب کشتارگاه نیز در تصفیه خانه که هم اکنون فوندانسیون آن به اتمام رسیده است و در حال اجرای دیواره می باشد تصفیه و به مصرف فضای سبز کشتارگاه می رسد.

 شهردار در پایان  خاطرنشان ساخت سالن اصلی کشتارگاه دارای مساحتی بیش از ۲۶۵۰ متر مربع در دو طبقه ،آغل با مجموع زیربنای سه هزار و پنجاه متر مربع، سالن پیش سرد با مساحت تقریبی دو هزار متر مربع، بخش فرآوری ضایعات در هفتصد و شصت متر مربع و قسمت اداری با مساحت ۵۳۰متر مربع از جمله بخش های در نظر گرفته شده برای کشتارگاه صنعتی نجف آباد محسوب می شوند.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(3 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.