امروز: چهارشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۵ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
محمد مغزی قائم مقام شهردار نجف آباد در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری گفت :

نگاهی گذرا برعمکرد 5ساله مدیریت شهری نجف آباد

600هزار متر مربع آسفالت در پنج سال
قائم مقام شهردار نجف‌آباد گفت: در پنج سال اخیر شاهد ششصد هزار متر مربع اجرای آسفالت در معابر خاکی، بیش از سیصد و شش هزار متر مربع لکه گیری و یکصد و شصت هزار متر مربع اجرای بلوک فرش و پیاده روسازی در سطح مناطق پنج گانه بوده ایم.

محمد مغزی در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری با اشاره به اجرای بیش از ۱۳هزار متر طول دال بتنی، نیوجرسی و قطعات یو شکل به همراه 180 هزار متر جدول گذاری در این مدت اضافه کرد: در موضوع آسفالت معابر خاکی بیشترین سهم مربوط به مناطق یک و دو به میزان 208 و 126هزار متر مربع است و مناطق چهار، پنج و سه به ترتیب با نود، هشتاد و هفت و بیست و چهار هزار متر مربع در جایگاه های بعدی قرار گرفته اند.

مغزی همچنین اجرای ۱۵۴ و ۱۴۶ هزار متر مربع روکش آسفالت در مناطق یک و دو را یادآور شد و افزود: در مناطق سه، چهار و پنج هم به ترتیب یکصد و ده، چهل و نه و چهل هزار متر مربع روکش آسفالت انجام شده و در خصوص لکه گیری معابر نیز در مناطق یک تا پنج به ترتیب شاهد ۱۱۱، ۵۲، 39، 32 و 28 هزار متر مربع عملیات لکه گیری بوده ایم.

اجرای دو میلیون متر مربع خاکبرداری و خاکریزی
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری نجف آباد خاطر نشان کرد: در این مدت بیش از دو میلیون متر مربع خاکبرداری و خاکریزی در سطح مناطق پنج گانه انجام شده که در این میان بیشترین سهم مربوط به مناطق یک و دو با ۷۴۷ و ۴۱۱هزار متر مربع بوده و مناطق پنج، سه و چهار با 396، 253 و 193 هزار متر مربع در جایگاه های بعدی از این نظر قرار گرفته اند.

محمد مغزی به اجرای ۳۹هزار متر مربع بلوک فرش در منطقه یک و ۳۶ هزار متر مربع در منطقه سه اشاره داشت و خاطر نشان کرد: در مناطق پنج، دو و چهار نیز به ترتیب ۳۲، 25 و16 هزار متر مربع بلوک فرش و پیاده روسازی صورت گرفته و در بخش اجرای قطعات دال، نیوجرسی و یو شکل ها در سطح مناطق پنج گانه به ترتیب ۵۵۰۰، ۲۷۰۰، 2800، 617 و 1000 متر کار انجام گرفته است.

قائم مقام شهردار نجف آباد بیشترین جدول گذاری صورت گرفته در این مدت را مربوط به مناطق  یک و دو با ۴۱ و ۳۵ هزار متر دانست و اضافه کرد: همزمان با اجرای 32، 30 و 23 هزار متر طول جدول گذاری در مناطق پنج، سه و چهار در موضوع کانیو گذاری نیز مناطق یک تا پنج به ترتیب شاهد اجرای  شانزده، دوازده، چهار، سه و ده هزار متر عملیات اجرای کانیو بوده اند.

هزینه ۲۰ میلیارد تومانی برای رفت و روب معابر
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری نجف آباد اعلام کرد: در پنج سال اخیر بیش از بیست میلیارد تومان برای رفت و روب معابر شهری مناطق پنج گانه هزینه شده که در این میان بیشترین سهم مربوط به مناطق یک و دو با شش میلیارد و یکصد میلیون تومان و ۴میلیارد و یکصد میلیون تومان بوده و مناطق پنج، چهار و سه با ۳میلیارد و چهارصد، سه میلیارد و دویست و ۳میلیارد و ۱۰۰میلیون تومان در جایگاه های بعدی قرار گرفته اند.

مغزی با اشاره به هزینه هشت میلیارد و چهارصد میلیون تومانی صورت گرفته در این بازه زمانی برای جمع آوری زباله های خانگی اعلام داشت: در این میان منطقه یک با دو میلیارد و یکصد میلیون تومان بیشترین میزان را به خود اختصاص داده و منطقه دو نیز حدود یک میلیارد و نهصد میلیون تومان هزینه برای این کار کنار گذاشته است. در همین موضوع مجموع هزینه جمع آوری زباله منطقه چهار به حدود یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان رسیده و منطقه پنج و سه نیز با یکی و نیم و ۱میلیارد تومان در جایگاه های بعدی از این لحاظ قرار گرفته اند.

محمد مغزی سرانه تولید روزانه زباله در جهان و ایران را به ترتیب سیصد و ششصد گرم دانست و اعلام داشت: در حالی که سال ۹۲ میزان تولید زباله شهر نجف آباد ۳۹هزار تن و سرانه تولید هر شهروند487 بود، این آمار در سال گذشته با رشد نزدیک به بیست و چهار درصد به پنجاه دو هزار تن و ۶۰۷ گرم در روز رسیده است.

 

کلیپ بهسازی بلوار آیت :



این مطلب چقدر مفید بود ؟
(2 امتیاز , میانگین: 3.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.