امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
مهندس مسعود منتظری نجف آبادی شهردار نجف آباد در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری

اهتمام مدیریت شهری به زیبایی ورودیهای نجف آباد

شهردار نجف آباد گفت: مدیریت شهری با اصلاح ورودیهای شهرنجف آباد ضمن ارتقاء ایمنی و روانی ترافیک ، سعی در نمایش چهره زیبای نجف آباد به میهمانان و رهگذران شهر داشته است.
مهندس مسعود منتظری نجف آبادی در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری گفت : تقاطع غیرهمسطح شهیدان حجتی در ورودی جنوبی نجف آباد ، بلوارآیت الله ایزدی در ورودی شرقی نجف آباد و میدان و المان نجف اشرف و بلوار جانبازان در ورودی غربی نجف آباد پذیرای میهمانان دراین مبادی خواهند بود.


شهردار نجف آباد درخصوص پروژه  بلوار جانبازان ابراز داشت : این بلوار به طول 2400متر از میدان امام حسین(ع) تا پلیس راه واقع گردیده است و هم اکنون اقدامات عمرانی درآن درحال انجام است.
5000متر طول جدول کاری و بازسازی و بهسازی جدول قدیمی  بهمراه 16000متر مربع بلوک فرش در این بلوار عملیاتی می گردد و کانالهایی در روفوژ عریض بلوار عابرپیاده را از این مسیر عبور خواهند داد.
فضای سبز و باغچه های داخل رفوژ به کمک آبیاری تحت فشار  و کاشت تک درخت های مقاوم جلوه ای تازه به رهگذران ارایه خواهند کرد.  


اصلاح هندسی ورودی منطقه چهار که گامی دیگر در روانی ترافیک و کاهش تصادف این مسیر بود آخرین بخش سخنان شهردار را تشکیل می داد.

 کلیپ بلوارجانبازان :



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.