امروز: سه شنبه, ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۰۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

جلسه و بازدید در بزرگترین کشتارگاه غرب استان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد، چهارشنبه26 دیماه ، مهندس مسعود منتظری نجف آبادی شهردار نجف آباد در جلسه کشتارگاه حضور یافت و از روند اقدامات درحال انجام کشتارگاه صنعتی نجف آباد بازدیدی بعمل آورد .
در این جلسه و بازدید که مهندس ابوترابی رئیس شورای اسلامی شهر نجف آباد،  مغزی قائم مقام شهردار، مهندس فاضل معاون امورزیربنایی و حمل و نقل شهری و جمعی از مدیران شهری حضور داشتند از روند امور و پیشرفت و نقاط ضعف و قوت پروژه بصورت میدانی بازدید شد.


مهندس منتظری در این خصوص گفت : عملیات اجرایی اولین فاز کشتارگاه صنعتی نجف آباد با صرف اعتبار بالغ برهشت میلیارد تومان به پایان رسیده و در حال حاضر دو مناقصه دومین فاز آن به ارزش ۱۲ میلیارد تومان شامل خرید تجهیزات و تکمیل ساختمان و ابنیه برگزار و تعیین پیمانکارصورت گرفته و قرارداد آن انجام شده و درحال کار می باشند.
بخش زیادی از بودجه صرف شده در اولین فاز کشتارگاه، طی رایزنی های گسترده صورت گرفته از طریق دفتر مقام معظم رهبری تامین شده و در دومین فاز نیز قرار است با صرف بودجه ۱5میلیارد تومانی علاوه بر ساخت تصفیه خانه و بخش های دیگری از این مجموعه، تجهیزات مورد نیاز آن هم خریداری و نصب  می گردد.
شهردار گفت تجهیزات کشتارگاه هم اکنون در حال نصب می باشند ، آغل کشتارگاه  ، سالن کشتار و اداری به اتمام رسیده و نمای بیرونی کشتارگاه نیز در حال انجام است ودر ادامه افزود سالن اصلی کشتارگاه دارای مساحتی بیش از ۲۶۵۰ متر مربع در دو طبقه ،آغل با مجموع زیربنای سه هزار و پنجاه متر مربع، سالن پیش سرد با مساحت تقریبی دو هزار متر مربع، بخش فرآوری ضایعات در هفتصد و شصت متر مربع و قسمت اداری با مساحت ۵۳۰متر مربع از جمله بخش های در نظر گرفته شده برای کشتارگاه صنعتی نجف آباد محسوب می شوند.
شهردار نجف آباد درباره آب کشتارگاه گفت: با مذاکرات صورت گرفته ، آب و فاضلاب استان متعهد به تأمین آب آشامیدنی و مصرفی به اندازه 500 مترمکعب در 24 ساعت شده است ، پساب کشتارگاه نیز در تصفیه خانه که هم اکنون فوندانسیون آن به اتمام رسیده است و در حال اجرای دیواره می باشد تصفیه و به مصرف فضای سبز کشتارگاه می رسد.
وی  گفت : مبحث انشعاب و لوله کشی  گاز در شرکت گاز استان در حال برگزاری مناقصه جهت شروع عملیات انتقال گاز به کشتارگاه می باشد همچنین طی جلسات فشرده با توزیع برق استان و شهرستان و با خرید ترانس برق رسماً عملیات برق رسانی به کشتارگاه شروع گردیده است.

عکسهای بیشتر :


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(3 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.