امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
جلال ربیعی مدیر منطقه یک شهرداری نجف آباد در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری

گذری برعمکرد منطقه یک / دیماه 1397

اجرای ۴۷هزار متر لایروبی در منطقه یک
مدیر منطقه یک شهرداری نجف آباد گفت:  طی هفته های اخیر نزدیک به چهل و هفت هزار متر طول لایروبی در سطح معابر اصلی و فرعی منطقه انجام شده که بیشترین میزان آن مربوط به خیابان یعقوبیان با هفده هزار و خیابان های نادرخوانی و ولیعصر با مجموع پنج هزار متر طول بوده است.
جلال ربیعی در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری با اشاره به اجرای ۴۵۰۰متر لایروبی در بلوار فجر بیان داشت: بلوارهای الغدیر و آیت الله ایزدی به همراه  خیابان های دهقان، فرخی، مولوی شمالی و ابراهیمی در کنار بلوار آیت الله ایزدی از دیگر نقاطی هستند که در این مدت شاهد عملیات لایروبی بوده اند.

ربیعی از هرس درختان، علف زنی و حذف درختان خشکیده به عنوان دیگر اقدام در دست اجرای شهرداری منطقه نام برد و اضافه کرد: نظافت مستمر معابر اصلی و فرعی، پارک ها، میادین و بلوارها در کنار شست و شوی سرویس های بهداشتی، وسایل اسباب بازی و تجهیزات ورزشی پارک ها و سرویس کامل لوله های آبنمای میدان حضرت امام از دیگر اقدامات انجام شده در این مدت هستند.

شست و شوی ۲۰هزار متر جدول
ربیعی در ادامه از شست و شوی بیش از بیست هزار متر طول جدول در بلوارهای آیت، استقلال، ایزدی، الغدیر، طالقانی و خرمشهر سخن گفت و اضافه کرد: در ادامه تکمیل پروژه بهسازی خیابان خرم شرقی نیز اقداماتی مانند ۳۸۰ متر اجرای جدول، بیش از هفتصد متر ماهیچه جدول، پنجاه متر مکعب خاکبرداری و همین میزان تخلیه اورسایز، سی متر مکعب لاشه چینی، ۳۷۰متر بندکشی جدول، شصت متر مربع بندکشی نمای سنگ لاشه ها و اجرای ۳۰ تن بیس انجام گرفته است.

مدیر منطقه یک شهرداری به اجرای ده ها متر جدول گذاری و اجرای قطعات دال بتنی در نقاط مختلف منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: در ادامه طرح ساماندهی خیابان امام شرقی نیز کارهایی مانند هزار متر مربع سنگ فرش، بیش از 4500متر مربع تسطیح و ریگلاژ پیاده رو و کانال، نزدیک به ۱۲۰تن عملیات بتن ریزی، 1700 متر مربع تخریب پیاده رو، یکصد متر جدول گذاری، ۱۵۰متر مربع قالب بندی و شانزده تن اجرای بالاست انجام شده است.

 

وی به فعال شدن طرح اصلاح هندسی در تقاطع خیابان های ۲۲بهمن و دلگشا پرداخت و اضافه کرد: طی عملیات اجرایی این طرح نیز اقداماتی مانند ۲۵۰متر مکعب خاکبرداری، نود تن اورسایز، شصت متر طول جدول گذاری و چندین متر نصب قطعات بتنی یو شکل انجام گرفته است.
یکصد متر اجرای جدول و بیش از ۱۴۰ متر قالب بندی در خیابان ملک الشعرای بهار

، ده ها متر مربع بلوک فرش، نصب پایه دوربین نظارت تصویری در میدان امام خمینی(ره)

و ادامه بهسازی سرویس بهداشتی پارک لاله از دیگر اقدامات شهرداری منطقه یک در این مدت هستند.
کاشت ۴۶۰ درخت در منطقه
جلال ربیعی در خصوص آخرین اقدامات انجام شده در فضای سبز شهری منطقه یک  اعلام کرد: در این مدت بیش از چهارصد و شصت اصله از انواع درختان انار، آلوچه و زیتون در نقاطی مانند پارک غدیر، بلوار فجر، خیابان امام، پارک هزار گل و بوستان خدمت کاشته شده است و در چندین مورد هم شاهد جابه جایی درختان همزمان با اجرای پروژه های عمرانی مختلف بوده ایم.
ربیعی کاشت هفتصد پیاز گل لاله و لکه گیری چمن های موجود در سطح معابر و میادین را از دیگر اقدامات صورت گرفته برشمرد و اضافه کرد: در موضوع جمع آوری و انتقال ضایعات به سایت دفن بیست نیز در این مدت بیش از یکصد و چهل و چهار سرویس کاری انجام گرفته که این حجم از فعالیت مربوط به اقداماتی مانند حفر چاه های جذبی،

تمیز کردن زمین های بایر، لایروبی جوی های آب و هرس درختان بوده است.
آماده باش کامل نیروها در شرایط بارانی به منظور رفع آب گرفتگی های احتمالی، تکمیل زیرساخت های آبیاری تحت فشار و جمع آوری منظم پسماندهای خانگی از دیگر اخبار قابل ذکر شهرداری منطقه یک در این مدت هستند.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.